Kezdőlap > anime, Kurozuka, Tales of The Abyss > animéket lestem (nov.15.)

animéket lestem (nov.15.)

-azt tudni kell ismertetőket nem olvasok, csak is képek alapján döntöm el, hogy mibe kezdek bele… (néha utána elolvasom azért, ha rászánom magam ^^ )-
Tales of The Abyss:(6.részig letudva 😛 ) nekem a Tales hangulatot visszadja. Igaz a játékokkal nem játszottam, de az animéket meglestem. A Tales of Symphonia tetszett még nagyon a Tales of Phantasia-n kívül, s az Abyss mindenek tetejére 26 részes lesz.. 🙂
türelmesen várva várok a részeire, mert ahogy láttam sok félreértés lesz benne, s a drámai vonás is benne van. Luke-ot és Tear-át 1ből megkedveltem főleg Tear-át. ;P
Kurozuka: AZ Op-je nem az én stílusom.. a DeathNote 2.op-jára hasonlít csak punkosabb sokkal…
1.része Vámpír történetnek kéne lennie, de első benyomásra csak egy átlagos samurai darálással indul, majd eljutnak egy házba, ahol a ház úrnőjét megismerve beleszeret Kuro hősunk, s innen kezdődik a történet.
vicces az emlékeztetője 😀 mintha szertrtás lenne, de végülis történetet mesél 😀 ^^
2.rész: huhh kissé fura animének indul innen…
3.rész: időugrás (700->jelen kor) a városok romokban (az elfeledett emlékek nyomában?)
4.rész: nem tesz jót ez a sok idő ugrás 😀 se nekem, se az animének.. 🙂 ,de legalább megalapozza az alapokat. (-jaja de rendesen..-). ebből jó történet lesz, de remélem azért 1-2 változtatást elkövetnek majd rajta, hogy ne legyen ennyire sablonos. meg jobb opening songot neki!!! 🙂
hogy el találtam a 3.rész után 😀 pedig nem ad rá okat arra a mondatomra 🙂 sok animét látam már 😀

Reklámok
Kategóriák:anime, Kurozuka, Tales of The Abyss Címke:
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

