Kezdőlap > anime > kedvenc animék (nov.15.)

kedvenc animék (nov.15.)

1et gondoltam, mert sok blogban láttam sok jó animét, s hátha jó lenne…
nem láttam olyan sokat, hogy mindegyik animéről tudjak valamit mondani (+besorolni), de eddig a nézett 76 animéből a nagy kedvenceim:
.hack///G.U. Trilogy
.hack//Roots
Basilisk
Bleach Movie 1
Blood+
Chobits
Code Geass: Lelouch of the Rebellion
Code Geass: Lelouch of the Rebellion R2
Chrono Crusade

Clannad
Claymore
Clannad special 2
D.Gray-man
Ergo Proxy
Eureka Seven (habár még nem láttam feliratosan)
Fate/stay night
Final Fantasy VII: Last Order
Full Metal Panic!
Full Metal Panic! The Second Raid
Fullmetal Alchemist: The Conqueror of Shambala
Hellsing
Heroic Age
Kanokon
Kara no Kyoukai ep1
Kara no Kyoukai ep2
Natsume Yuujinchou
Naruto – Shippuden Movie 1
Nogizaka Haruka no Himitsu
Shingetsutan Tsukihime
Shounen Onmyouji
Tenjou Tenge
Tenjou Tenge: Ultimate Fight
Tokyo Majin Gakuen Kenpuchou Tou
Vampire Knight

és még arra is emlékszek mi volt a legelső anime amit megnéztem, 1ik ismerősöm miadt: Hoshi no Koe
^^

Reklámok
Kategóriák:anime Címke:
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

