Kezdőoldal > anime, Bleach, D.N. Angel, games, Left 4 Dead > anime és game (nov.19.)

anime és game (nov.19.)

D.N. Angel
25.rész kezdődik a végkimenetel… haha remélem jó lesz a vége ^^
26.rész tökéj… heppy end 🙂 ^^
úgy érzem majd írok még róla :))) ^^

Left 4 Dead
cúl kis videó
ki fogom próbálni, ha lesz lehetőségem… a cod5-ben nem jött be a zombie mod, szal ez kell 😀

Bleach 195.rész kinn a [DB]-től
Bleach Rock Musical- ezek mik? szerkeztők beöltöznek karaktereknek a Bleachből, s az Opot, meg az ending zenéjét eljátszák? 😀

Kategóriák:anime, Bleach, D.N. Angel, games, Left 4 Dead Címke: ,
  1. 2010. május 5. - 14:13

    Sosem bírtam az ilyen idióta akciós katonás meg rendőrös primitív játékokat.Kinem állom a katona nőket,de a Rendőrnőket még jobban utállom.Az ilyen csapat játékok sosem érdekelltek.Talán a Quake az jó vólt.Meg a Doom,azokba vólt valami érdekes,na de ez?Lehet egyébbként én egy FPS hív voltam világ életemben,de az efféle játékokat mindig is utáltam.

  2. 2010. május 5. - 14:16

    Ahogy a Soldier of Fortune-t is gyűlöltem.Meg a Halo-t is.Szerintem az igazán jó FPS játékok a DOOM a QUAKE,DARK FORCES,és a JEDI KNIGHT sorozatok vóltak.Még esetleg a WOLFEISTEIN.

  3. 2010. május 5. - 14:19

    Viszont még a legjobbak közé sorólnám még emellett a SIRIOUS SAM-et,és a DUKE NUKEM-et aminek igaz csak egy része vólt FPS,de az nagyon szuper vólt.

  4. 2010. május 5. - 14:21

    Bár viszont a SIRIOUS SAM – nek minden része FPS vólt.

    Csak a DUKE NUKEM sorozatnak nem minden része vólt FPS játék.Annak tudtommal csak egy része vólt FPS,a DUKE NUKEM 3D.De az kúrva jó játék vólt.
    Igaz már elavúltnak számít az ósdi Grafikáa miatt,de én még mindig imádom.

  5. 2010. május 5. - 14:22

    Na mintegy…

  6. 2010. május 6. - 13:37

    amit felsoroltál én mindet játszottam, kipróbáltam tetszett…
    Én csak a gagyi MI-t nem szeretem a játékban, vagy ha bugos a játék(persze manapság mi nem az… a nextgen motorok hátulütője mindig tapasztalható, vagy pixel csúszásban, vagy textura csúszásban.)

    SIRIOUS SAM az olyan Hack ‘n Slash tipusú játék szal menny és darálj le mindent ahogyan bírod told ki még ha többször meg is halsz. Az a játék semmi story…

    Duke Nukem menhetten project is van ,de az oldalnézetes…

    a régiek nagyon jó k voltak mert ott még nem volt engine fejlesztés, így nem fordultak elő hibák. Egyszerű volt mint az 1*1 (néhol 2)…

  7. 2010. május 6. - 14:38

    Lehet,de egy FPS számítógépes játékban nem a Story számít,hanem az hogy jó e vagy sem.Hát példáúl hogy példálózzam valamivel ott van a “STAR WARS THE FORCE UNLEASHED”.Annak a tőrténete egy kitalált túl fantáziált idióta mese.Meg visszatatszító nyállas a főhőse,mégsem ettől jó a játék.Maga a játék a szuper nem a szar kitalált tőrténete.

  8. 2010. május 6. - 14:55

    Mer tudod ki fogja nekem azt a hülyeséget bemesélni,hog Vader Nagyúrnak lett vólna Tanítványa.Meg hogy bárki is felűl múlhatta vólna a Kiválasztott erejét,aki Valójában Darth Vader vólt.Ha 111 Évig is élnék sem hinnék benne.
    Ahhoz 1000 év is kevés lenne,hogy erről bárki is meggyőzzön.Ha bárki is képes Darth Vadert felűlmúllni,az csak is kizárólag én leszek,másse lessz olyan….Ez van barátom.A Force Unleashed olyan mint a Da Vinchi Kód,lehet hogy érdekes a tőrténete,meg jó a játék,de akkór is egy kitalált baromság aminek nagyon kevés valós alapja lehet.Ezt dolgozd fell.Nézd én hiszek abban hogy a STAR WARS megtőrtént,egy másik Galaxisban,valahól az Univerzum másik végén,meg hiszek a Földönkívüliekben is,hiszek a Kiválasztottakban,hiszek az Ördögben,hiszek a Halál utáni életben,sőt még a reinkarnációban is hiszek,tisztelem és félem az Istennőket.De hogy a Force Unleashed megtőrtént vólna a STAR WARS Galaxisban,ezt soha sem fogom hinni.Ezért arról hogy ezt a hülyeséget bárki is bemesélje nekem ahhóz 1 000 000 Millió év is kevés lenne.Körűlbelűl annyi a Valószínüsége a Force Unleashednek,mint mondjuk Isten létezésének.Mese amit néhány hülye kitalált,hogy tovább népszerűsíteni tudják a STAR WARS-t,meg hogy megőrizzék a Star Warst az emberek szívében,meg azért hogy minél többet kiforgassanak és túl bonyolítság a tőrténetet,de ez csak egy üzleti fogás nem több,csak a pénzért csínálják ez van.A Force Unleashed csak egy reklám fogás,hogy minél tovább fentartsák magukat,ez van haver.Én a Klón Warsban sem hiszek,Anakin Skywalkernek nem is vólt Tanítványa,hiszen a Mesteri címet sem kapta meg sosem a Jedi Tanácstól,na ez is egy legenda csupán nem több….Humbug ez én mondom….Pedig nállam jobban senki nem utálja a hitelen tuskókat,de ebben mégis nekik lenne igazuk,és ugyan azt mondanák,amit én hívő létemre.

  9. 2010. május 7. - 17:41

    hát nem jó példa 😀
    személy szerint is válogatható ez a dolog…
    fps-ben van egy kis story egyből élvezetesebb. me akkor van miért kitolni, még ha tegyük fel unalmas is… de ha nagyon jó ötvözve vannak egyes momentumok akkor arat… és az év csalódásaként valami irtóra xar játék kerül top-ra mindig…

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

