Kezdőoldal > anime, D.N. Angel > D.N. Angel (nov.19.)

D.N. Angel (nov.19.)

nem is rágtam magam sokat rajta.. el is készültem ^^
D.N. Angel
végül is láttam valami ilyesmi történetet, de nagyon össze mixelve emlékszem rá, mert 2-3 epizód nem volt benne amit vártam az emlékeimből… pl: mikor Riku-chan elhívja randizni Niwa-kunt és Harada-san segít nekik… szal nem tom miből vettem… 😀 lehet állmondtam 1 alternatív történetet még anno 😀
Kezdetben Dai-kun ügyetlen viselkedése nem keltett senki iránt mély benyomást, de az események folyamatos előrehaladása közben kapott a hőn szerett Harada-sanjától egy csak barát választ (pont jókor…^^), s kapott a történet felénél egy igent is Harada hugitól, Riku-chantól (ó jee 🙂 ).
A történet arról szólt, hogy volt két család kezdetben, akik harcban álltak egymással a különleges alkotások terén. A mi nézetünk a betörős családban bontakozik ki, hogy 1 fantom tolvajt kell egy 14éves kölöknek eljátszani (névszerint Dark-ot), s különleges lepecsételésre váró erekjéket kell hazavinni, hogy elzárhasság a gonosz mágiájukat. A másik család, mint később kiderül egy nevelő szülő miatt lesz a gonosz Dark (névszerint Kira) Hiwatari-kunból, s ők harcolnak majd egymással… , de a történet csavara a jó irányba terel minket, miszerint a Kirát hordozó Hiwatari-kun jó srác és Kira elpusztításán töri az agyát, jah és hogy keresztbe tegyen elsősorban Dark-nak, de később nevelő apjának.
Sok történet tárul elénk a múltből, s a jövőből is egy kis részlet, de amint mondtam jó story és érdemes volt meglesnem, mert szülők frászt kapnak meginn, meg hogy egy újabb jó animével BőVüLt a listám… 🙂
Az opening/ending a 26 részen keresztül mindig ugyanaz… szal a 13. átidőzítés kezdetén mindig ezt halottam: kanashii hodo hikari dashita…’a fehér sötétség hevesen kezd ragyogni’ (kicsit uncsi és tudom már kívülről… 😀 ) ^^
Aki még csak most látja/halja/olvassa először és szereti a Dráma dús vígjátékot (nem volt olyan sok hasam fogós jelenet, de azért kellemesen elvigyorogtam rajta… főleg a színház és Niwa-kun otthona :D:D ) és kisebb harcokkal, minden részben 1 kis lopással! Az nézze meg feltétlen!!! 😉
amugy:
amugy Hiwatari-kun kicsit furán viselkedett Niwa-kunnal, de a végén Haradával összenéztek.. 😀 ^^
amugy ki nem állhattam Mio-chan viselkedését, de végül megkomolyodott 😀
legjobban:
legjobban kedvelt szereplöm az nem más mint: fiú karakter Niwa-kun és Hiwatari-kun, lány karakter Riku-chan, állatka a With ‘nyuszi’ természetesen ;P ^^
legjobban a drámai részeket szerettem benne, s a közdelmi képsorokat… elvarázsolt teljesen a tolvajlás… anyum + hugom rendesen frászt kapnak mikor mögéjük osonok ^^
legjobban szeretett eseményem az a ep17-18, mikor nyaraláson vannak egy szigeten, s ott Riku-channal egy kicsit kalandoznak. 😛 ^^

Kategóriák:anime, D.N. Angel Címke:
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

