Kezdőoldal > games, GTA, Mirror's Edge, Prince of Persia > game frissességek (nov.23.)

game frissességek (nov.23.)

Prince of Persia ujabb részében megtatláljuk Altairt! 😀 nekem személy szerint nagyon tetszett Altair szabad világa, s a jobb folytatást is várom, hisz az Assassin’s Creed túl monoton volt játékélménynek ,de 1* végigtoltam :))) (pc: dec.12.)

GTA IV DLC februárban igaz még a sima gta4 sincs kinn, de már tudni lehet, hogy kiegészítőkkel leszünk elárasztva köv évben!!! lehet csúszik dec.3.-nál is jobabn a GTA4 :S karácsonyra akartam játszani vele 😦 meg a Mirror’s Edge-el, de így :(((( maradnak a mostaniak ;( ^^ +PoP

Mirror’s Edge-et én nagyon várom ,de hogy januárra rakták hát… remélem több missiót kapunk, mert ennek a játéknak a sablonos dolog nem lenne hátrány, hisz több megoldással is végig lehet tolni 1 mapot, s imádom az ATHLETIKÁT !!! 😀 nagyon várom… Assassin’s Creed.et is az athletika miadt toltam ki 1 hét alatt xD túl sok volt benne a megmászható építmény 😛 (de nem zászlóztam benne!, csak ami útközben nekem jött… ^^ )

Kategóriák:games, GTA, Mirror's Edge, Prince of Persia Címke:
  1. 2010. május 5. - 21:54

    Nem szeretem a bűnözőket….De a játékról csupa jót hallottam,főleg a G Tech motorjáról….

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

