Kezdőlap > honlap > ide írhattok amit akartok a bloggal kapcsolatban (dec.2.)

ide írhattok amit akartok a bloggal kapcsolatban (dec.2.)

ide írhattok amit akartok a bloggal kapcsolatban.. mi nem jó, mi jó benne…
akár ez olyan felmérés dolog, hogy van-e valaki aki rendszeresen látogat, vagy esetleg csak teccik neki-e a blog… ^^


Indítva: 2011.01.29. 02:05 (nincs szavazás korlát!)

Ha ide tévedsz nyomj valamit!
🙂

Kategóriák:honlap Címke: ,
  1. 2008. december 3. - 14:54

    Nekem tetszik. Jók a képek, minden. Egyedül a hosszabb anime véleményeket hiányolom.

  2. kokomi8813
    2008. december 3. - 16:16

    hmmm…
    Töröm az agyam mikor írom, de semmi nem jut az eszembe 🙂
    Legközelebb segítség melett csinálok 1 frappáns leírást…

  3. 2008. december 5. - 13:38

    Én is így vagyok vele, valamikor több napba telik, mire megírok egyet.

  4. kokomi8813
    2008. december 5. - 14:59

    okés^^
    arigatou

  5. 2009. március 4. - 14:24

    Nálad, hogy hogy olyan sok legutóbbi hozzászólást jelez ki?

  6. 2009. március 4. - 21:25

    át lehet állítani mikor a widgets-be bepiplo, hogy oldalt megjelenyen.
    aztán odamész az oldalt a már hozzáadot widgets-ek közt lévőre, majd rákattintasz, s legördül egy panel. Itt pár dolgot még be lehet rajta állítani. (pl.: kisebb avatar kép, s több hsz..)

  7. 2009. március 5. - 11:58

    Köszi. 🙂

  8. 2009. március 5. - 19:24

    nincsmit

  9. 2009. június 15. - 11:16

    nah szerdán kiderül minden… (’09.jun.17.)

    utána folytatom is a blogom!!!

  10. 2009. június 16. - 12:33

    Remélem neked jól fognak alakulni a napjaid.

  11. 2009. június 18. - 09:39

    No kiderült minden?

  12. 2009. június 18. - 10:56

    nekem se jött össze 😦
    1-én újra próba….

    világválság mi? kapják beee….

  13. 2009. június 18. - 13:03

    😦 Remélem akkor sikerül.

  14. 2009. június 18. - 15:25

    ééén is nagyon remélem 😦

  15. 2009. június 18. - 15:27

    világválság xD Nálunk a bicikli-szerviznél (ahol megjegyzem egész évben mindig volt kiírva valami AKCIÓ), most az van kint a táblán, hogy
    “Akció nincs, Válság van!” – rettentő poénra vették xD

  16. 2009. június 18. - 15:28

    Jah és sok sikert az elsejéhez! 🙂

  17. 2009. június 18. - 16:27

    🙂
    jah elkél ezek szerint a szerencse :S 🙂

  18. 2009. június 19. - 20:32

    lehet egy kérdésem? miért van az hogy a blogomnál lecserélem az avatárom és a kis indexkép a hsz-eknél nem cserélődik le?

  19. 2009. június 19. - 20:54

    Érdekes… egyik-másik blognál már az új képet dobja be… akkor lehet hogy csak várni kell 🙂

  20. 2009. június 19. - 21:32

    2 helyen kell cserélni és idő után minden okés lesz vele 🙂

  21. 2009. június 20. - 09:26

    2 helyen? Az egyik a profil részen a “gravatar” és mi a másik? Mert pl. nálad is lecserélődött már az avatárom, de a saját blogomon még nem xD

  22. 2009. június 20. - 13:50

    Avatarral én is megszenvedtem a múltkor, de aztán pár nap és már a blogomon is megjelent a kép.

    Másik hely a beállítások. Kezelőfelületnél bal oldalt lent van. Ott van, hogy Blog Picture.

  23. 2009. június 20. - 14:10

    igen igen jól mondja a szeretett előttem szóló 🙂

  24. 2009. június 20. - 15:01

    Köszi szépen, csak várni kellett! Minden jó mostmár…

  25. 2009. november 15. - 18:10

    Comment Szerző: kotosy 2009.május 28. @ 11:04
    Huh, látom szép lista! Én is láttam pár animét… ^^

    Amiket már megnéztem/jelenleg is nézek:

    Sorozat:

    Angel Sanctuary (Tenshi Kinryouku)
    Beating Angel Dokuro-chan (Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan)
    Bleach
    Bluer than Indigo (Ai yori Aoshi)
    Bluer than Indigo ~Fate~ (Ai yori Aoshi: Enishi)
    Claymore
    Death Note
    Dragon Ball
    Dragon Ball Z
    Dragon Ball GT
    Dragon Ball Kai
    Fate/stay night
    Fullmetal Alchemist (Hagane no Renkinjutsushi)
    Fullmetal Alchemist 2 – Brotherhood
    Ghost Hound (Shinreigari: Ghost Hound)
    Kanokon
    Nana
    Naruto
    Naruto – Shippuuden (Naruto: Hurricane Chronicles)
    Popotan
    They are my noble Masters (Kimi ga Aruji de Shitsuji ga Ore de)

    Movie, OVA, Special:

    5 Centimeters per Second (Byousoku 5 Centimeter)
    Appleseed 1
    Appleseed 2 – Saga Ex Machina
    Bluer than Indigo ~Fate~ Special: Beautiful Snow (Ai yori Aoshi: Enishi Special “Miyuki”)
    Death Note: ANIME DIRECTORS CUT Final Conclusion
    Final Fantasy: The Spirits Within
    Final Fantasy VII – Advent Children
    Fullmetal Alchemist OVA 1,2,3,4
    Fullmetal Alchemist: The Conqueror of Shambala (Gekijouban Hagane no Renkinjutsushi: Shambala o Yuku Mono)
    Naruto Special 1,2,3
    Naruto Movie 1,2,3
    Naruto Shippuuden Movie 1,2 (Naruto Movie 4,5)
    Resident Evil: Degeneration (Biohazard: Degeneration)

    Comment Szerző: kotosy 2009.május 28. @ 11:16
    Jajj, kimaradt a felsorolásból a School Days, a Shangri-La, és az egyik kedvencem a Busou Renkin.

    Comment Szerző: kokomi8813 2009.május 29. @ 00:01
    Látom sok jó animét nézel ,habár látok benne pár számomra ismerent is utánan is nézek gyorsban

    és ahogy elnézem így a finomságaidat, neked merem ajánlani a Ikkitousen Dragon Destiny évadokat. sztm nézd meg ínyedre van e…
    ————————————————
    sok anime után mindig máskép látni az előző animéket…
    Nálam legalábbis sokszor előfordul, hogy később átbillen a másik oldalra a mérce.
    De nem bánom meg soha hogy végignéztem. (nah jó egyedül a Kurozuka-t bánom)

    Comment Szerző: kotosy 2009.május 29. @ 11:14
    Én meg a School Days amit bánok hogy megnéztem, szerintem ritka sz*r. Vagy lehet hogy csak sokkoló, nem tudom biztosan, de valahogy nem az igazi… a többi animét nem bántam meg hogy megnéztem. Kedvenceim lettek eddig a Death Note, a Naruto, a Bleach, a Fullmetal Alchemist (örülök hogy újra-nyomják manga szerint haladva), a Busou Renkin, nomeg a maga nemében a Kanokon és a Kimi ga Aruji de Shitsuji ga Ore de (áh de szép címe van xD) ^^

    Az ajánlást köszönöm, belenézek ebbe a Ikkitousen-be ^^ remélem US-Teamen fent van

    Comment Szerző: kotosy 2009.május 29. @ 11:25
    Oh látom hogy van
    1. Ikkitousen
    2. Ikkitousen Dragon Destiny
    3. Ikkitousen: Great Guardians

    Az elsőnek mind a 13 részét megtaláltam US-en, viszont a másodiknak csak 7 része van fent, a 3. meg nincs fent… remélem megtalálom valahol…

    Áh, már meg is van… ma el is kezdem nézni ^^

    Comment Szerző: kotosy 2009.május 29. @ 12:21
    Hopsz, tudnál egy kicsit segíteni? Feliratot hol találok? AnimeAddicts-on csak a az elsőhöz van végig felirat, a másodikhoz csak 8 résznek van felirata, a harmadikhoz meg csak 1 részhez van felirat… kotosy@gmail.com az e-mail címem, ha tudsz küldj nekem feliratot! Előre is köszi.

    Comment Szerző: Elhaym 2009.május 29. @ 16:28
    kotosy : Jó sok animét láttál. Listád alapján te is szereted a fantasyt.

    Comment Szerző: kotosy 2009.május 29. @ 17:57
    Hehe ^^ mondjuk úgy, hogy szeretem Bár a Dragon Ball leszámítva alig 1 éve hogy animéket nézek… de vigyáznom kell, mert ha belekezdek egybe, akkor nem tudom abbahagyni míg vége nincs… sokszor a vizsgák rovására megy ^^

    kokomi8813: Leszedtem és elkezdtem nézni az Ikkitousen-t, viszont az “Ikkitousen – Dragon Destiny”-t sehol sem találom olyan verzióban, amihez passzolna a felirat (DmzJ-hez és TV-Japan-hoz találtam feliratot) tudnál nekem küldeni e-mailben linket, hogy honnan szedhetném le, ha már ajánlottad

    Comment Szerző: kokomi8813 2009.május 29. @ 18:04
    Kotosy sajna az Ikkitousen csak annyi felirat van… lassan de csinálják. én is időzítgetni szoktam a feliratot. ,de ha keresgetős vagy akkor keress olyat amihez passzol
    nem tudok így ajánlani…

    Comment Szerző: kotosy 2009.május 29. @ 18:34
    Igen, tudom, hogy csinálják lassan de biztosan ^^ Csak nem találtam megfelelő vidit, ami kell hozzá. A felirat meg ass-es és nem tom’ azt hogy lehet átidőzíteni, de most láttam egy harmadik-féle feliratot, majd azzal is kipróbálom…

    Comment Szerző: kotosy 2009.május 30. @ 13:38
    Nehezen, de végre találtam az ass felirathoz passzoló vidit, töltöm is lefelé. Közben már a 6. résznél járok az Ikkitosen-ből… Jövőhéten lesz majd időm folytatni, de tetszik. Örülök, hogy ajánlottad

    Elindítottam én is egy wordpress blogot. Tökre kedvet kaptam a szófosáshoz

    Comment Szerző: kotosy 2009.május 30. @ 13:41
    http://www.kotosy.wordpress.com lett a címe

    Comment Szerző: Elhaym 2009.május 30. @ 13:44
    kotosy : ha akarod vizsgák után ajánlhatok neked pár jó fantasy animét.

    Comment Szerző: kotosy 2009.május 30. @ 13:46
    okés, azt megköszönöm… bár azok az animék amiknek még nincs végig feliratuk, emiatt félbehagytam a nézésüket gombamód szaporodnak. Lassan már azt sem tudom, hogy mit hagytam félbe ^^

    Comment Szerző: Elhaym 2009.május 31. @ 14:12
    Ezzel én is így vagyok, sok animéhez várom a feliratot.

    Ezekhez már van végig felirat: Scrapped princess, Utawarerumono.

    Tales of abyss: Még 6 részhez nincs, de nagyon jó.

    Valkyria: Még csak 4 részhez van felirat, ez az egyik új kedvencem.

    Comment Szerző: kotosy 2009.június 1. @ 12:40
    oksa, majd belekukkantok ezekbe is, amint lesz egy kis időm… most nekem is vizsgák vannak, de megpróbálom habzsolni az életet

    Comment Szerző: Elhaym 2009.június 1. @ 13:23
    Vizsgák után jól jön majd egy kis kikapcsolódás.

    Comment Szerző: kokomi8813 2009.június 1. @ 16:30
    tegnap csináltunk vakondtúrást (torta… )
    eltaláltam a keverést és jó habot vertem
    ma sztm el is fogy a tegnapi maradék. Egy nagy tepsivel készült x) muhaha

    újraraktam a gépet azért nem voltam 2 napig…
    mostmá 64bit-es vistam van… :S én láma nem tudtam ,hogy jobb a dual maghoz a 64bit..

    Comment Szerző: Elhaym 2009.június 2. @ 12:53
    Így gyorsabb a géped?

    Én gépemmel sem minden okés, sajnos a gamek is szaggatnak amik eddig jól működtek.

    Comment Szerző: kotosy 2009.június 2. @ 16:20
    kokomi8813: Megnéztem az Ikkitousen-t végig, meg a Ikkitousen – Dragon Destiny-t is a 9. részig. Mostmár nagyon tetszik, várom a 10 rész feliratát mint a messiást. Sajna a fordítók is vizsgáznak és most csúszik a felirat-megjelenése…

    Comment Szerző: kokomi8813 2009.június 2. @ 16:44
    Kotosy ajánlom a legjobbat is a Tenjou Tenge-t ennek van felirata, s naaagyon jó

    Elly nálad sztm a meleg időjárás miadt van a lassulás. :S

    úgy döntöttem kihagyok a hetet az animéből, de majd utólag bepótolom…

    Comment Szerző: kotosy 2009.június 2. @ 16:56
    Oks, majd belepillantok! Holnap nekifutok a szakdogavédésnek, aztán lesz 1 hetem a szóbeli vizsgáig, szal’ tuti belenézek!

    Ellynél meg nem biztos, hogy a meleg, néha nem árt újrarakni a winFOSt, akarom mondani Windows-t

    Comment Szerző: kokomi8813 2009.június 2. @ 21:08
    de, mert a procija is 60C° felett van :S
    ,de a winfos újrarakása minidg frissít a dolgokon ,de most lehet nincs helye bizt. másolatot csinálni a dolgairól…

    Comment Szerző: Elhaym 2009.június 3. @ 17:18
    Eleinte mi is azt hittük, hogy meleg a gond, de 18 fokban is előjött a hiba, proci akkor meg csak 50 fokos volt.

    Lekéne menteni a 200gigányi adatot, de nincs hová.
    Épp ma néztük nagyon töredezett a vinyó, C és D is.

    Comment Szerző: kokomi8813 2009.június 9. @ 18:43
    50°C is sok ha csak videót nézel rajta…
    minnél előbb mentesetek adatokat, mert nagyban krosulhat is…

    Comment Szerző: Elhaym 2009.június 10. @ 12:54
    Nem lenne hová lementeni 200 gigát. Vinyót egyébként hűtjük külső ventilátorral. Procihoz meg a héten jön szerelő, remélem sikerül megoldani, hogy ne melegedjen.

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

