Kezdőlap > anime, Tales of The Abyss > Tales of The Abyss ep8 (dec.2.)

Tales of The Abyss ep8 (dec.2.)

Tales of The Abyss

  • 8.részben: Luke titkára fény derül, s elborítja a sötötség az agyát… innentől lesz Luke változása… ^^
Kategóriák:anime, Tales of The Abyss Címke:
  1. 2008. december 3. - 14:41

    Kíváncsi leszek, hogy lesz megoldva a 9. rész. Játékban ekkor Ascht irányítottuk.

  2. kokomi8813
    2008. december 3. - 18:16

    sztm meglátjuk 🙂
    habár nekem a 9.rész már gépen van, de a felirat miadt csak belekukkantottam 😉 rossz vagyok mi? 😀
    pont olyan helyet kaptam el ahol nem történik semmi… szal sokat nem tudtam meg 😛

  3. 2008. december 5. - 13:37

    Szerintem nem. Én is néha belenézek előre.:)

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

