Kezdőoldal > program > regépem (dec.7.)

regépem (dec.7.)

  • ujratettem az egész gépet, mert elrontottam  a bootolást ^^
  • újratettem a XP_sp2-t és a Vista_sp1-et
  • majd elrontottam a Vistában a lnk-fileokat (amik az asztalon vannak .ico-ok nem futtattak semmit…), de szerencsésen azt megoldottam :P^^
  • az MSN 8.5 vagy mennyi kit érdekel, nah szóval fel akartam tenni XP_sp2 alá, de kér valami (WindowsInstaller-KB893803-v2-x86) -nevezetű file-t, de nem jó még utánna se… nahs e baj.. még jól vagyok… Vista alatt felment eme file kérése nélkül…
  • ,ha meg a 7.5-st akarom felteni autmatikus leszedi ezt a 8.x-et és kéri meginn azt az update-et, nah de a .netpass meg azt írja, hogy bármien msn-el megy, támogat, működőképes… szal hogy tiltom le a updatelését???? mert kiakaszt a végén… XP alatt 7.0 lesz vagy 6.5… Me azok megvannak biztonságos helyen, s ha jól tom nem frissítenek beépítetten…
  • majd nem akart telepedni Vista alá a Aegisub 1.10 (sztm csak ez az 1 vesió van..), de ezt is megoldottam, hogy XP_sp2 alól áthúztam a feltelepítettet és már műkszik is… nah mind1 ez meg mié, de jó…^^ el vagyok reggel óta nagyobb szünetekkel szóval…
Kategóriák:program Címke:
  1. 2008. december 8. - 17:43

    Mi volt a gond a géppel? Holnap írok mailt is. Citro most nem működik.:(

  2. 2008. december 8. - 18:57

    először csak annyi volt a gondom, hogy a XP_sp3 ami fenn volt nem jó semmire… aztán a vista crackje valahogy megszünt ^^ és sok trojait kaptam be… ezé ujraraktam, mert anno leszettem rá a japán nyelvet….

    citro-t várom… 🙂

  3. 2008. december 9. - 12:01

    Lényeg, hogy most már minden rendben.:)

  4. 2008. december 9. - 13:28

    aham.. habár… kiadhatnák már a Windows “no_problem változatot” ;P

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

