Kezdőlap > program, Resident Evil > Resident Evil: Degeneration felirat (dec.8.)

Resident Evil: Degeneration felirat (dec.8.)

Resident Evil: Degeneration felirat találtam egy 2cd-s változathoz valót [EFS]-től szal megcsinálom ma 1-cds-re és végre végigleshetem a filmecskét ^^
nekem LUSO-s van….
1 nagy kössz [EFS]-nek!!!

Kategóriák:program, Resident Evil Címkék:
  1. BCS
    2008. december 8. - 15:30

    Hi! majd felteszed vhova?

  2. 2008. december 8. - 17:45

    Hogy készítettél belőle egy CDs feliratot?

  3. 2008. december 8. - 19:01

    BCS: [EFS]-ék elfogadó levelére várok, de majd jah… ide a blogra mindenképp. Én nekem alig kelett belenyúlni szal opensubtitles.org -ra nem rakom… majd ők felrakják, ha kell nekik… elküldöm majd nekik…

    Elly: összerektam… és átidőzítettem… de ezt alig kelett, szal jó volt az EFS változat…^^
    3 állítás kelett csak és minden a helyén volt…
    jah amugy az Aegisub-al csináltam… (a másik nem stimmel vistával, de a Subtitle Workshop 2.51 legalább lehet telepíteni) 😀

  4. Zolee
    2008. december 10. - 15:50

    Szia! Léccives küldd el az 1cd-s feliratot nekem (magyart) az e-mail címemre:travis1@freemail.hu
    előre is köszönöm!

  5. 2008. december 10. - 16:51

    megjött a levél [EFS]-éktől
    okés küldöm, de már valaki megcsinálta, s a netre is felpakolta 1ből…

  6. bm
    2008. december 27. - 23:22

    Légyszi küld el nekem is a Degeneration (magyar) feliratot! Előre is köszi
    E-mail: vendeglato2006@freemail.hu

  7. 2008. december 28. - 11:23

    bm: fenn van a neten!!!
    nah mind1 azé postázom….

  8. attila1007
    2008. december 31. - 20:31

    mér nem linkelitek ide a feliratot?
    mindenkinek külön elfogjátok küldeni?

  9. 2008. december 31. - 21:43

    <mér nem linkelitek ide a feliratot?
    me nincs karácsony!!!!
    keresd az opensubtitlesen!!
    <mindenkinek külön elfogjátok küldeni?
    egyedül az én blogom ez…. én írogatok és készítek rá mindent

    ha valaki keres feliratot nézzen fel: http://www.opensubtitles.org/hu -ra lehet lel ott…

  1. No trackbacks yet.

Hozzászólás