Kezdőlap > games, Prince of Persia > Prince of Persia (dec.11.)

Prince of Persia (dec.11.)

Prince of Persia (9,5/10)
Remekül lehet vele szórakozni, csak pár problem van vele:

  • gépem…^^ -ez nem is annyira a játék problémája…
  • nem lehet meghalni, mert Elika mindig megment..
  • és a billentyűk gyorshívása nem az animációtól fugg.. (combozni kell néha…) ,s emiatt eléggé nehézkes kinyirni néha az ellent…

Storyjára kíváncsi vagyok, mert angolul nem értek, de a honosítás miadt lehet nekifutok még1*, mert van 1pár poén benne ahogy láátom:D
-princ hátterére nem derül fény számomra… (mondja egyáltalán a nevét? ;S)
-de Elika storyjára igen…

Grafikája meseszép! Igazi animés válozat, jobb lett mint vártam, s szrtm jobb hogy átkerült más kezére a game készítése… igazi decemberi ínyencség…

Ahol tartok most: 2 Elika erő megvan, 1 főboss-t is kinyirtam, ~310 körül van a gyüjteni való (medium grafon tolom… meee)

Reklámok
Kategóriák:games, Prince of Persia Címke:
  1. 2009. január 26. - 16:41

    semmi köze a PoP-okhoz!!! ez egy külön jték, ami ilyen stílusú.. igaz a neve zavaró, s férre vezet…

  2. 2010. május 5. - 21:59

    Hátha akad ebben a játékban egy olyan perzsa Hercegnő aki eltudná pusztítani azt a mocsok láda Darth Wadort.

  3. 2010. május 6. - 13:41

    mindenki tudja sztm ,hogy ez egy külön játék, mert én is pop rajongó vok, és ezt csak azétoltam ki anno, hogy ne maradjon el.. a pop commodorosakat egyáltaán nem toltam. nem szerettem zokat
    ,de a Prince Of Persia Sands Of Time, Prince Of Persia warrior within-t nagyon szerettem. A legnagyobb csaódás eddig a 3. rész volt a The Two Thrones…
    de hamarosan jön a legúabb Pop.. azt is meglesem majd 🙂

    DW-t bízd Dahakára simán kigyakja. (Az időt nem lehet uralni 🙂 ) 😀

  4. 2010. május 6. - 15:24

    Hátha ott majd lessz egy jó kis Sába Királynő aki ki tudná csínálni azt a mocsok Nagyúrt,Darth Wadort.Ugyanis sajnos Darth Wador legyőzhetetlen Sith,őt Vaderrel ellentétben még a gyűlölettel sem lehet legyőzni,mert Wador pont abból meríti az erejét,Wadort csak egy sötét bőrű női harcos aki beleszeret azt tudja a szerelem erejével Elpusztítani “DARTH WADOR” – t.Ez az egy gyenge pontja van,ő olyan mint Szuperman csak gonoszba.
    Tudjuk Szupermant is csak a Kriptonittal lehetett kinyírni.Na efféle Darth Wador is.
    Darth Wador olyan mint az Anti Krisztus,csak egy Erővel lehet kicsinállni,a szerelem erejével.Ez az egy gyenge pontja van.Nincs más….Sajnos…

  5. 2010. május 6. - 15:26

    Esetleg még egy mód lehet,ha önönmagát pusztítja ell,de ő ennél határozottabb,és addig amég gonosz kis célját elnem éri,és zsarnokságba nem taszítja a Világegyetemet,addig nem öli meg magát,csak a végén.

  6. 2010. május 6. - 15:32

    Sajnos ez van,ez lessz barátom,2150 ben az egész Univerzumban Fasiszta zsarnokság lessz.És csak egy valaki tudná ezt megfékezni,csak az meg nem fogja meg tenni,pont azért mert szerelmes lessz Sötét Nagyúrba.Hát ez van.2150 ben mindenki készűlhet az Apokalipszisre,vagy az Antikrisztus Egyeduralmának eljövetelére,és ezzel eljő a Sötétség Arany Kora.
    Ismét mindent a Sithek uralnak majd,de ezuttal már nem csak a STAR WARS Galaxist,hanem az egész Univerzumot.Sajnos én megálmodtam az egészet és nagyon valószerű rém állom vólt,ez lessz 2150 ben,még tényleg az a szerencse hogy ezt mi már minden bizonnyal nem éljük meg….Hálistennek…

  7. 2010. május 6. - 15:34

    Én nagyon félek ettől a DARTH WADOR – tól….

  8. 2010. május 7. - 17:48

    nem lehet, hogy…
    így olvasva a HSZ-saidat, az elmés elmémmel összeraktam magamba
    és merem leírni, hogy te nem több személyiségű egyén vagy?
    vagy egyszer az életben egy srác… és mellette egy sötétebb “Darth Wador”-es pszihopata? írásaidból legalábbis ez cseng le…

  9. 2010. május 7. - 22:16

    Nem….Talán pszihopata talán nem,nem tudom.
    De egyébbként csak egy személyiség van bennem.
    Ez a DARTH WADOR meg még megsem született hiszen mondom az még soká lessz 2150 ben már te sem fogsz élni.Az majd én leszek a következő életemben ami kábé egy 50,80 éwel a halálom után tőrténik majd.
    Vagy mondjuk 100.Tegyük fől most vagyok 23 éves mer most idén nyáron tőltöm a 23-at.És mondjuk meghalnék 42 évesen,arra számíts 100 évet vagy 150 évet a következő élet és a halál álapot között.Vagy az újjá születés jóval előbb megtőrténik,de 100 év kell ahhoz hogy a Világ Egyetemet leigázzam,és eljussak ide vissza mondjuk az Univerzum másik végéből.

  10. 2010. május 7. - 22:21

    Mintegy a lényeg az,hogy én nem élhetek sokáig.Mer semmi jó kilátás nincsen az életemben.
    Hiszen rokkant nyugdílyas vagyok,és jó fórmán a szüleimen élősködöm mint egy kis geci féreg,nem is vagyok rá büszke hogy itt tartok.Nézd én szerettem vólna nórmális ember lenni,de sosem kaptam lehetőséget az élettől,sem jövőt.Én egy sórstalan lúzer vagyok,aki anyagilag másoktól függ.És ha majd egynap meghalnak a szüleim,akkór majd micsinállok,miből élek,miből adózom,talán azt hiszed megélnék 50 Ezer forintból.
    Én nem….Inkább meghalok mint éhezzem!!
    Majd amikór betőltöm a 40 et öngyilkos leszek és kész,báj báj….

  11. 2010. május 7. - 22:26

    Ilyen fos az életem.Ha bekrepál a szintén nyugdílyas apám,vagy azt választom hogy megyek utána szépen a sírba,vagy egész életemre egy szám kivetett leszek,ennél a halál is jobb hidd el.
    Semmi jó nem vár rám ebbe az életbe.
    Meghát engem úgy is utál mindenki,nincs nekem itt semmi keresni valóm….Esetleg a sírban….

  12. 2010. május 7. - 22:34

    Tudod nem sokaknak beszélek erről,de Autistának születtem.Az nem őrűlt,az rosszabb,az Autista ellentétben a dilinyóssal,az tudatos,de az őrűlt nem.
    Ez a külömbbség de egyébbként hasonlítanak egymásra,legalábbis az emberek szemében.Mellözött és kitaszított senki vagyok,aki gyűlöli magát,amiért az,de magánál is jobban ezt a magát civilizáltnak nevező állat fajt,az embert.Meg annak Istenét….Meg a zsidókat amiért ők teremtettek egy olyan szar Világot amiben nekem pusztán azért kell kitaszítottként leélnem az életemet,mert nem születtem olyan egészségesnek mint mondjuk te,vagy mások.
    Nem kellek senkinek.A nők lenéznek.Az emberek nem vesznek komolyan,úgy kezelnek mint egy hülyét,holott nem is vagyok amúgy az.

  13. 2010. május 7. - 22:36

    Mer tudadában vagyk annak amit mondok vagy gondolok,félek a felelősségtől,ezért sosem merném megszegni a tőrvényt,bármennyire is utálom azt.

  14. 2010. május 7. - 22:42

    És ezt hogy mibajom van,akkór tudtam meg amikór még csak 13 éves kisfiú vóltam,aki televólt élettel álmokkal.Arról álmodtam,hogy lesz feleségem,és űrhajós vagy hős,vagy utazó vagy kalandór leszek.Ehelyett arra vagyok kárhoztatva,
    hogy az emberek kigúnyólnak,lenéznek,és utálnak
    csak azért mert Csernobil miatt Mentállis és fizikai nyomorék vagyok.Elmutálódott belső szervekkel,mint egy Ufonauta.És gyenge ambiciókkal,hogy még az önnálóságom se legyen meg,és még az érettségit se bírjam letenni,a tanulási nehézségeim miatt,még sorólhatnám a problémáimat.De nincs értelme,mer ezzel nem jutok előbbre,hogy itt nyafogok.Inkább éltet a gyűlölet és a bosszú.Na én ezért vagyok ilyen ember.

  15. 2010. május 7. - 23:02

    Ez az igaszság….És mit szokták mondani az “IGASZSÁG BIZONY MINDIG NAGYON KESERŰ”….
    Én nekem ez bórzalmas csalódás vólt,mint magamat ílletően,mint az egész Világot ílletően.
    Csalódtam magamban,másokban,és ami a legszőrnyűbb még az Igaszságban is.Nézd én sose bántottam senkit,senki életét nem tettem még tönkre.Egyedűl annyi a bűnöm hogy a Világra jöttem,és így elbánnak velem,mint egy közönséges Terroristával vagy kutyával.Ezért vagyok ilyen.
    Én ezért lettem ilyen mocsok alak,mint aki vagyok most.Senkit sem bántottam eddig,ártatlan vóltam,de többé nem esem ebbe a hibába,szemét leszek,beletaposok másba,úgy ahogy belém is tapostak,csak annak a Tíz szeresét adom vissza.
    Zsarnok leszek,és bosszúálló.
    Istent fogom káromólni,és szemetezni.
    És leköpöm Jézus Tanításait.
    Innentől kezdve,csak rosszat fogok tenni,és mindent megteszek csak azért,hogy másoknak betartsak ott ahól csak tudok.
    Úgy is utálnak nem?
    Hát én is másokat tiszta szívből.
    Amien az aggyon isten olyan a fogadj Isten.
    Többé nem akarok fasza gyerek lenni.
    Majd leszek szépen egy új HITLER is kész…
    Ez lessz a bosszum,bosszum Isten népén,amiért azok teremtettek egy olyan Világot ahól nincs Igazság se erkőlcs,se tisztesség,minden csak a pénzről szól.Bosszum az emberiségen amiért kigúnyóltak és oknélkűl kitaszítottak,csak arra hivatkozva hogy selejt vagyok.Bosszum Istenen amiért az úgy hállálta meg az én alázatom,hogy belém típórt és rútul elárúlt,szíven döfött.
    Nem igazság,ami velem tőrtént.
    Hát én sem leszek többé igazságos.
    Én sem leszek rendes,amikór majd visszajövök ide és minden idők legbórzalmasabb és véresebb Hódítási háboruját és Diktatúráját elhozom a főldre.Szépen majd kiírtom az emberiség több mint felét,majd nézelődhetnek.
    Akik túl éllik az Atomháborut meg a hatalmas Mélyszárlásokat,azok lessznek a rabszólgái egy felsőbbrendübb UNIVERZÁLIS Birodalomnak.
    Majd úgy szórakozom én is mások életével,ahogy most az ember az állatokéval.
    Jön még kutyára dér,ezt az eggyet váltig biztosra állítom.
    Úgy hogy nem leszek senkivel se fasza gyerek,velem se vólt senki az.
    Hát én sem leszek az 2150 ben.Abban biztos lehetsz barátom….

  16. 2010. május 7. - 23:25

    Én régen egy nórmális rendes gyerek vóltam.
    Szerettem az embereket,és kerestem a barátságot és a szerelmet,de csak a magány és a rút keserűség jutott jutalmúl.Ez talán igazság?Én még Istenben is hittem,szerettem Jézust.Mindig olyan szerettem vólna lenni,mint Szuperman és Elvis a Király.
    Hittem abban hogy a Jó győz a rossz felett,és az Igazság mindig győz.
    De rájöttem végűl,ez csak mese,pont az ellenkezője az igaz.Aki egy utolsó Szemét alak,az nyer jutalmat az élettől,aki meg rendes annak meg zsák szar a jussa.Hát ilyen az Igazság,ez a rideg tény barátom.A Gonoszság mindig győz a Jó felett,és elnyeri méltó jutalmát,az Egyeduralmat.Lásd Nácizmus,majd Kommunizmus,végűl a szintén elnyomó de már bujtatottabb zsarnokság a Kapitalizmus.
    Egyre megy.Kibaszott szemét láda mind.És nézd ők uralkodnak,mi meg rabigába élűnk.És ez nem csak most an így,ez mindig is így vólt.Így vólt az Okórban a Romaiak idején is,így vólt ez Hitler idején is,Sztálinnál is,meg most Obamánál is.
    Ezek mind szemét rendszerek vóltak,és még is mindig csak ők Uralkodtak.Mi emberek meg levagyúnk ejtve nagy évbe.Ez így vólt akkór is,így van most is,és ez holnap sem lessz másképpen.

  17. 2010. május 7. - 23:40

    Erre ébredtem rá,mi ennek a tanunsága???
    Hát az barátom,hogy nincs Igazság.
    És ez nem Mátyás Király halálakór halt meg,hanem mindigis halott vólt…Sose létezett.Ebből látszik megkora hazugság az amiről Jézus pofázott a hülye Tanítványainak követőinek.
    Igazság sose vólt,sose lessz.És ez nekem nagyon fáj.Ezért nem éri meg hősnek lenni,úgy sem ismernek ell.Hát majd Zsarnokként retteghetnek majd pusztán a névtől amely immár bélyegként ivódik be szívembe fekete gyászos fátyolként.
    És egy szuszogó maszk,mely az Ördög jelképét hordja magán.És egy kard mely a Gyűlölet erejét szimbólizálja.Ő Darth Vader örököse,aki Vader kesztyűjét és maszkját s páncélját hordja magán,és Vader kardját hordja magánál.Ő az ártatlanúl kitaszított s kárhoztatott lélek.
    Ő DARTH WADOR.Akit csak egy Erő pusztíthat ell,a Szerelem hatalma….Talán egy Perzsa Hercegnő,vagy akár Sheba Krilynője,szívével eltudná eszt a férget pusztítani,de más se igen.
    Lehet reménykedni,mer hálistennek neki is van egy gyengepontja,egy Achilleus sarka.Hátha egyszer lessz,vagy akad olyan aki legyőzheti,de az még odébb van….

  18. 2010. május 7. - 23:47

    Egyszerű nem kell megélni a 2150 – et senkinek se,és akkór meglehet menekűlni a bajtól.
    Vagy ha mégis megéli valaki,fogja a konyhakést és elvágja az ereit,kész,vége….Más megoldás nincsen.Nekem sincs választásom,ha apa meghal,vagy szegényként és megalázottan élem le az életem,vagy meghalok méltósággal.Ez van….Hát ennyit az igazságról.

  19. 2010. május 7. - 23:52

    Nekem csak az élet Árny Oldala jutott.
    De még hányan,de hányan vannak így.
    De persze ez engem egy tapottat sem vígasztal.
    Ezzel nem lessz jobb.
    De a gyűlölet életbe tart,ez a fő.Én vagyok az Újjabb Darth Vader figura amit lehet mutogatni meg gúnyólni,hogy na mivan Vödör fejű???

  20. 2010. május 8. - 00:02

    Persze nem kérek én senki sajnálatából.
    Sajnálják magukat az emberek,amiért ilyen primitívek,hogy írtják egymást,meg az állatokat,a gyönyörű erdőiket,meg lassan ezt az egyébbként Csodálatos Bolygót is tönkre teszik teljesen.
    Ami egyébbként a saját anya Bolygójuk.
    Hát ehhez képest nem az a geciség,amit Hitler csínált a zsidókkal,akik egyébbként felelőssé tehetők azért ami ma a Bolygónkkal tőrténik.
    Meg nem is az,ha egyszer netán tényleg ide jönne a Galagtikus Birodalom és Darth Vaderrel az élen leigáznák a Bolygót.Hanem az a geciség,amit mi emberek űvelűnk a Bolygónkkal,aztán meg csodálkozunk hogy isszuk a levét mindennek.
    Pedig az tény,nem tudom hogy te tudod e,de én már biztosra veszem?Ennél a Bolygónál szebb sokoldalubb Bolygó nincs még egy az Univerzumban.És bár máshól is van élet benne,de olyan szép Bolygó mint ez,olyan egy sincs több.
    És ezt hidd ell,mert ezt egy olyan ember mondja
    aki kora ellenében már elég sok tapasztalatot szerzett az életben.

  21. 2010. május 8. - 00:12

    Nem azt számít ki milyen végzettségű.Csak is az számít mennyi a tapasztalatod is mennyire születtél brilliáns aggyal.Aki meg bunkónak születik,az meg tanúlhat akár holtig is,akkór is hülye marad.Ez is olyan mint a Jóság vagy a Gonoszság,embere válogatja.Aki jó és fogékony elmével születik,az akkór is okos lessz ha nem diplomázik le,vagy nem teszi le az éretségit.
    Te se azért vagy okos ember mert olyan sokat tanúltál,hanem azért mert annak születtél.Az egy másik dolog a szakértelemhez nem elég a bőlcsesség,oda kell a végzettség is,ha mondjuk Tudós akarsz lenni.De nem csak a tudós lehet okos,az egyszerű ember is,aki elég fogékony a jó dolgokra.Ez van….Én már láttam olyan embert egyébbként aki hiába Diplomázott le Orvosiból,mer Dokinak készűlt mégis Politikus lett,és hülye mint a segg.Ott van Kóka János egykori vólt Gazdasági Miniszterűnk az SZDSZ-ből.
    Annyira kórlátólt agyilag,hogy egy 4 – éves kis gyermek értelmesebb mint ő felnőtt létére.

  22. 2010. május 8. - 00:14

    Ez a szomorú,az ilyen ember a legszánalmasabb talán nállam is szánandóbb.

  23. 2010. május 8. - 00:17

    Persze ne érts félre.Mer tudom én azt hogy te rengeteg iskolát végeztél ell.Valami azt súgja nekem.De nem csak ennek köszönheted a tudásod,sok minden másnak,amit a suliban nem tanítanak.
    Ez van….Na Szevasz…

  24. 2010. május 8. - 20:27

    férre ne érts… éretségim van csak…
    sok suliba belekezdtem, de úgy igazán egyik sem fogott meg és ott hagytam valami miatt…
    most épp keresem az életem célját, és ha meglelem csak nem halasztom el ha jól sülne ki…

    gondolokodom katonaságon manapság, de nincs ami motiválna, me ismerősöm aki katona nem dugja fel az arcát massenger-re… így a végén még azt mondom egyszer “nah ez is miattad van”- pedig az én hülyeségem lenne.. ,de így van ez ha nincs motiváció…

    az írásaidra meg annyit mondok, válogasd meg a szavad, me az emberek kényszeresen kényszerültek arra a tényre, hogy feltételezzenek egyes emberekről valamit, s így ilyen marhaságok is kisülhetnek mint amit direkt leírtam előbb, me kíváncsi voltam mit reagálsz rá. Bocs…
    Jah te csak 40 ig akarsz élni, de majd rá jössz mi az élet értelme és megváltozik mégegyszer körülötted minden… ,s újra elrendezel magadban mindent… me ugye elsőnek magadban, aztán a környezetben… és ha valaki belökne a szakadékba gurulj arébb, had essen ő bele… ez az élet.
    Egyszer lenn, egyszer fenn.

    Ui.: pszihológusi vagy ilyesmi tanulmányra nem gondoltam, de ügyvédire igen, habár oda jó suli kéne, ami persze nekem nem erősség.

    (habár levelezői is fel van találva…)

    Legyen veled az erő!

  25. 2010. május 8. - 23:04

    Veled is….

  26. 2010. május 8. - 23:08

    Egyébbként remélem igazad lessz.
    Az általam kitalált Darth Wador tőrténetét majd a FORCE UNLEASHEDES Topikban fólytatom ahogy eddig….Jó szerencsét….

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

