Kezdőlap > games, Prince of Persia > Prince of Perisa (dec.12.)

Prince of Perisa (dec.12.)

Prince of Perisa -nagyon jó nem monoton: hiába, hogy sok fényes vackot kell összeszedni a fának..

Összeszettem az összeset ami van, erre meg nem adta meg az összes skint a game… :S          -hülyeségnek ültem előtte 5 órát… nah mind1..
A végére (a legvégén 1001 élet pont lett) több elképzelsem is van a storyról:

  1. Megtalálható az egész történet egy 1001 éjjszaka című könyvben
  2. Vagy a következő story az az 1 életpontot használja fel a fa újrateremtésére ^^ (hallani elég nagy hülyeség, de hátha igazam lesz^^)

>>további képeim<< 633-al végigtolva 1 skint kaptam :S
2.jára 1001 élet pontal toltam ki (max) öszesen 3skinet kaptam már
még hiányzik 3… :S
az hogy jön meg????

unlock skin manager code: 52585854 ^^ nem szenvedek vele többet…^^

majd jön a PoP2^^ sztm… me a történet újrakezdődik…

Kategóriák:games, Prince of Persia Címke:
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

