Kezdőlap > anime, Kannagi, leírásaim > Kannagi (dec.31.)

Kannagi (dec.31.)

9281

Kannagi
Aranyos kis történetnek indul, de végülis egy félresikeredett kiadvány lett belőle… Semmi panaszom nem volt Zenga -chan felbukkanásig, de Ő rendesen megválzotatta a történetet, s átment egy Isten harcba (,hogy kinek van több hívője)… Ez nem tetszett annyira, mert valahogy ez nem illik bele, de a végére meginn egysíkú lett a történet, s hála sztm ez menti meg a Kannagi-t a gyötrelmes pontozásomtól…. Újra átszűmítva a dolgokat megkapja a 7,4/10 pontot!

Stoty: főszereplőnk Mikuriya Jin egész kora hajnalig foragott egy fa szobrot… jól sikerült neki így elaludt, s sietősre véve a dolgát felkelt, hogy bevigye a suliba remekművét, de túl súlyosnak tallta az életnagyságú faragványt így előhozza a bringáját, de odafele észreveszi a föld összehúzódását a szobor körül. Hirtelen a föld fölfut a szoborra és szétrobban a szobor, s benne lesz egy kékhajú lány. Odamegy csodálkozva, megböki és mikor megszólal a kékhajú lány(Nagi) fejét fogra megrémül^^ (“a háziának annyi”).Innen jönnek a vicces és néha lehangoló történetek…
Először legfőképpen a tisztátalanokkal foglalkozik, majd hívósbe átmegy a dolog, s végül Nagi kerül a középpontba.

Helyszínek: Iskola, Jin háza, város utcái, és egyéb szórakozó helyek…

Szereplők:

  • Mikuriya Jin -főszereplőnk
  • Nagi-chan (egy elfeledett istenség) –“pinocció 2008 lány módra”
  • Zenga-chan (Nagi másik énje, ki szereti a tisztátalanokat irányítani- Ő megszált egy embert)
  • Daitetsu-kun -Jin példaképe
  • Tsugumi-chan -Jin régi barátja és a “gyámja
  • Akiba-kun -Jin klubtársa és nagy manga rajongóóó!
  • Takako-chan -A művészklub vezetőjének egyike és nagyon perverz gondolatai vannak^^
  • Shino-senpai -A másik művészklub vezető, Ő nagyon rejtéjes karakter egész végig…

Én személy szerint a köv évadot várom, hisz az jobbnak igérkezik…
Folytatásban megtudhatjuk miért mondta Nagi ezt: “Azt mondták, hogy törődik majd velem…”
,s egy szerelmi szálat is végig élvezhetünk nagy ütésekkel^^

Reklámok
Kategóriák:anime, Kannagi, leírásaim Címke:
  1. Kanngi
    2009. szeptember 30. - 13:45

    és mikorra várható a következő évad? azt lehet tudni? már nagyon kíváncsi vagyok rá.Főleg arra,hogyan alakul Jin és Nagi kapcsolata 😛

  2. 2009. szeptember 30. - 15:52

    én most így nézegettem a google által kidobott oldalakat, de nem találtam hirtelennyében semmi infót róla…
    ,de van episode 14! ,ha még nem láttad volna 🙂

  3. kannagi
    2009. október 1. - 11:21

    köszi,azt már megtaláltam 😛 a 2. évadot Jin és Nagi miatt várom 😀 remélem,hogy összejönnek.Nagyon bízom abban,hogy lesz 2. évad,angol felirattal is megnézném,csak legyen már XD

  4. 2009. október 1. - 19:06

    én angol felirattal néztem lol 😀 te magyarul? 😦
    legjobb japánul…. nagi-nak nagyon mély hangja van 😀
    én is kíváncsi vok mi lesz köztük…

  5. Kanngi
    2009. október 8. - 20:24

    hát az első évadot magyar felirattal + japán hanggal néztem.De az angol felirat sem lenne gond.Csak legyeeen 😛 ha meg akarod nézni magyar felirattal,videoplayer-en fent van 8 részt,azt hiszem 🙂

  6. 2009. október 9. - 13:45

    engem nem zavart japánul én már hozzá szoktam 🙂 szeretem a nyelvet 🙂
    magyarul sztm SZAR lehet! 🙂

  7. Kanngai
    2009. október 14. - 21:31

    hát magyar hanggal én sem tudom elképzelni. szeretem a japán hang-magyar felirat kombinációt. ami megőrít az az angol hang…attól falra mászom…japán hang-magyar felirat a tuti 😛 amúgy azóta már 11 rész van fent videoplayeren 😀 (japán hanggal :P)

    update:(okt.14 21:32)
    bakker már ennyi írtam és csak most vettem észre,hogy egy “a” betű kimaradt a nevemből… XD de kijavítottam 😀 XD

  8. 2009. október 14. - 22:57

    összeraktam a 2 commentet remélem nem baj…
    no de mámmeg rosz helyen van az ‘a’ betyűd nem? 😀

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

