Kezdőlap > anime, ep1, Spice and Wolf > Spice and Wolf ep1-3 (jan.4-5.)

Spice and Wolf ep1-3 (jan.4-5.)

Spice and Wolf -belenéztem és az openingjéből itélve nem lehet rossz…^^ (egy kis misztikum, egy kis humor, egy kis dráma)

  • 1.részben: megismerkedünk Croft Lawrenc-el, egy tazó kereskedő és Horo Kenrou a búszke farkas istennel. együtt utaznak észak felé, ahol született a farkas.
  • 2.részben: eláznak – burgonyát esznek – és beszélgetnek a félelmükről
  • 3.részben: a Bölcs (Horo) Farkas eladja a nyúl bundákat drágán. Pattio város kikötőjében vagyunk a szerződés megköttetett Zelen-vel és a cslére rájövünk?
Kategóriák:anime, ep1, Spice and Wolf
  1. 2009. január 5. - 13:29

    Látom te is elkezdted nézni.🙂 Jó, hogy most már végig van felirat így én is betudom fejezni.

  2. 2009. január 5. - 20:20

    ahan^^
    én csak most leltem meg ezt a remekművet😛
    szeretem az ilyeneket^^ végig is lestem…
    folytatás mikor lesz? (me nem akadok rá… 2008.ápr.29 et dob ki a google^^) nem 2009 van?😀

  3. 2009. január 6. - 12:35

    2. sorozatnak még nincs kezdési időpontja. De szerintem tavasz vagy nyár.

  4. 2009. január 6. - 17:23

    valahogy kihúzzuk addig😛

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

