Kezdőlap > anime, Bleach > Bleach ep204. (jan.28.)

Bleach ep204. (jan.28.)

Bleach -endingben kik azok az új kapitányok???

  • 204.részben: megszakad a főszál, s témát váltunk… Lurichyo az emberek világába ujra belép, de Kanryuu nélkül.. Mikor találkoznak veszekedni kezdenek a focimeccs miatt… Majd addig folytatódnak az indulatok, míg Kanryuu seppuku-t nem akar véghezvinni magán…

köv részben egy focimeccs…
Fogadni lehet ITT!!! 😀

Reklámok
Kategóriák:anime, Bleach Címke:
  1. csonti
    2009. január 28. - 22:48

    Látom a helyesírás nem az erősséged. 😛

  2. 2009. január 28. - 23:42


    ha ittál akkor máris mind1 🙂
    “mindig mások hibáját sokkal könyebb észrevenni…”

    Ga-Rei Zero felirat nem lesz több????

  3. csonti
    2009. január 29. - 00:39

    Nem piszkálni akartalak vele, csak ezt olvastam először itt és hirtelen megakadt a szemem, miközben olvastam a hibákon. Az idézet teljesen igaz. 🙂 Ga-Rei? Én remélem, hogy lesz. Sajnos nem rajtam múlik, hiszen nem az én projektem. Gergő meg elég elfoglalt, örül ha a heti Bleach-t sikerül megcsinálni.

  4. csonti
    2009. január 29. - 00:41

    Bocsi a duplapost miatt, de valahol olvastam, hogy elhaym megjegyezte, hogy örülne kicsit bővebb leírásnak, csatlakoznék hozzá. Szeretem olvagatni mások véleményét. Egyébként köszi, hogy kitettél, mindjárt én is kiteszlek… 🙂

  5. 2009. január 29. - 13:04

    okés, akkor nem piszkálásnak szántad 😛
    <elhaym megjegyezte
    azóta már eszközöltem az új leírsoknál, meg az új bejegyzéseknél egy nagy formzási és leírási módosítást…
    Én a lényegét nem akarom leírni az animének ,csak pár szót róla…, hogy többen megismerhesssék… (ha meg nem elég megnézed a részekhez tartozó szövegeket, amiket odanyomtam, s a történet menete is tiszta lesz számodra…) 😀

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

