Kezdőoldal > anime, Naruto Shippuuden > Naruto Shippuuden ep93. (jan.29.)

Naruto Shippuuden ep93. (jan.29.)

Naruto Shippuuden (akkor én az [AnimeBento]-sat lesem…)

  • 93.részben: Naruto a nagy edzésés után nasit kap Ero-senni -től ,majd elalszik. Közben Ero-senni kap egy levelet, hogy egy új akutski tag jelent meg, s sietve távozik… Naruto hazamegy Konoha-ba és összefut Konohamaru-val… Orochimaru követői, szövetséget próbálnak kötni egymás közt… A rejtéjes denevér…
Kategóriák:anime, Naruto Shippuuden Címke:
  1. csonti
    2009. január 29. - 19:13

    Elég gyenge rész volt, szerintem az eddigi leggyengébb a mostani fillerek között.

  2. 2009. január 29. - 21:41

    hehe te is a fillerrel jössz… 😀
    Pl nézd a bleach-et, hogy mennyire filleres mostanság… épp hogy csak belekezdtek a történet folytatsásába(Hueco Mundo-i Aisen incidens), meginn bevartak egy 3-12 részes fillert (valami party végett van…)
    nah szóval szerintem a Naruto még nem annyira filleres…
    A Bleach 2. movie-ja olyan általnos lett, hogy Ichigo is bénázik egész végig, nah meg az akkori részekről nem is beszélve… tisztára gyenge karaktere lett belőle…) ,ha a végére övé lesz az Arrancar hadserege belefáradok, s elalszok rajta… (de ettől eltekintve még végignézem..^^)

  3. csonti
    2009. január 29. - 22:21

    Én is végig fogom, hát az tény, hogy a Bleach-be jobban szeretnek fillerezni, mint a Narutoba, de ez most csak 2 rész, mivel a Pendulum volt a mangában is. Aztán a Pendulum után remélem Luri-chan nem tér vissza többet…

  4. 2009. január 29. - 22:34

    (én nem olvasok mangákat…)
    engem nem zavar Luri-chan.. csak ne olyan laza részek legyenek Ichigo-nak… (vagy pedig csak rá lehet számítani szitura… így uncsi. kapitányok is kapjanak már 5-10részeket csatára…)

  5. csonti
    2009. január 29. - 22:45

    Jó lenne ha annyit kapnának, egyébként én sem olvasom a mangát, de ezt a pendulum rész annyira érdekelt, hogy elolvastam. Kíváncsi voltam a múltra. Most várom, hogyan fog mindaz kinézni mozgókép formában és mennyire lesz ugyanaz, mint a manga volt.

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

