Kezdőlap > anime, Naruto Shippuuden > Naruto Shippuuden ep94. (febr.1.)

Naruto Shippuuden ep94. (febr.1.)

Naruto Shippuuden

  • 94.részben: Yuukimaru és Guren az egyesülés ösvényén haladnak, de közben lázas lesz Yuukimaru, s Guren-nak gondoskodni kell róla, majd Yuukimaru Kamélia virága… Shino keresi a támadást túlélő bogarait, majd egy bölcsőbe helyezi magát a fán.
Reklámok
Kategóriák:anime, Naruto Shippuuden Címke:
  1. csonti
    2009. február 2. - 09:19

    Hát ez nem valami bő leírás. XD Egyébként ez a rész szerintem SHIT volt.

  2. 2009. február 2. - 14:44

    részekhez bő leírás nem az én reszortom… nincs minek megnéznie annak aki ezt elolvassa, ha leírok mindent…
    Én csak csokorba szedem a rész lényegét…(legalábbis próbálm…)
    ez laza rész volt jah, de ha a naruto 220 részes félrecsinálását nézed ez még jobb annál… én a Naruto-t végigtekertem.. csak oylan 30-45 részt néztem meg teljesen… a többiben csak az izgalmat kerestem, vagy a harcokat…

  3. csonti
    2009. február 2. - 16:20

    Hát én végignéztem az egész 220 részt…1-2 kivételével, hátha lesz benne valami alapon… Igen talán jobb a shippuuden, de tele a tököm, hogy állandóan ebbe is meg blícsbe is fillereznek…

  4. 2009. február 2. - 19:20

    hát jah…. lenne 13 részes OVA!!! 🙂
    ,mint a Kara no Kyoukai (8 ova-s, 4ig van eddig kinn)

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

