Kezdőlap > games, GTA, Team Fortress 2 > TF2 és GTA4 (febr.13.)

TF2 és GTA4 (febr.13.)

gondoltam egyet s írtam egy ilyet….

Amúgy továbbra is játszom a TF2-vel…
50 óra eddig a játékidőm 😛 és 69/130 Achievement van kész…
várom a scout Achievementeket!!!
jah az ujjas ölések kegyetlenek… xD

GTA4 is megy, de valamiért ujraraktam a patchet, s jobb lett a játék meginn… szóval több fps-em van. 😛 hogy a  fészkes fenébe lehet ilyen patchet csinálni?????
62 óránál vok 3* kezdted eddig előről, s most 62% vok, de még nem lelem a végét… gondolom Dimitrit kell megölni a végén…
Ennek lesz kiegje??? (ami a konzolon is van)

Kategóriák:games, GTA, Team Fortress 2 Címke:
  1. 2009. február 14. - 12:47

    Nem kevés.:) Mailt remélem megkaptad.

  2. 2009. február 15. - 02:02

    én nem látom gmail-en….
    csak a 11eit, de arra válaszoltam 🙂
    csak nem elveszett 1 levil? :’S 😥

  3. 2009. február 15. - 12:14

    Elküldtem újra. 🙂

  4. 2009. február 15. - 13:54

    MEGJÖTT!!!!!!
    ,de ez a 11.-ei :S erre már válaszoltam még aznap…. Nem ment el? 😀 akkor nálam a bibi? most láto melőzményben ott van, akkor mire nem válaszoltam jól, hogy újra elküldted? 😀

    amugy Suikoden game DS-ről ujabb trailer
    itt: http://www.gametrailers.com/game/10392.html

  5. 2009. február 16. - 12:38

    Akkor úgy látszik a tiéd nem érkezett meg. De most már igen.:) Ma vagy holnap válaszolok rá, ma bizonytalan, kevés az időm.

  6. 2009. február 16. - 12:42

    Köszi a videót, bár nem igazán érdekel. Amióta kiderült , hogy más világ, új szereplők és nem a fősztorit folytatják azóta nem tekintem Suikodennek.

  7. 2009. február 16. - 17:41

    OKs

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

