Kezdőlap > anime, egyéb, games > Final Fantasy VII: Advent Children COMPLETE Official Trailer (JPN) (febr.28.))

Final Fantasy VII: Advent Children COMPLETE Official Trailer (JPN) (febr.28.))

Final Fantasy japán offical trailer

Sok extra jelenet van a trailerben, de remélem nem lövi le az egészet… gondolok arra, hogy más új dolog nem látható majd benne a trailerben látottakon kívül…
1 órát szerintem fogunk kapni extrakénet…
>>Video<<

én már most várom az ujjításokat…
s ki hogy tudja? min jelenik meg?

Kategóriák:anime, egyéb, games Címke: ,
  1. 2009. március 1. - 13:42

    Én is várom, elvileg 30 perces lesz a plusz jelenet és Blue rayre jelenik majd meg.

  2. csonti
    2009. március 1. - 16:52

    Érdekes…

  3. 2009. március 1. - 21:03

    sztm is érdekes és nagyszerű!!
    ezt sztm meg fogom venni 😛 nem csak megnézni…
    (remélem ez a végleges verzió lesz…)

  4. 2009. március 2. - 12:27

    Szerintem már nem változtatnak rajta. Készülhetne hozzá magyar szinkron is, mint a Resident Evilhez.

  5. 2009. március 2. - 17:22

    sztm inkább neeee… 🙂
    maradjon Orange 😀

  6. 2009. március 3. - 12:35

    DvD úgy az igazi, ha van rajta magyar szinkron is, úgy legalább a család azon tagjai is megnézik akik nem szeretik a feliratot.

  7. 2009. március 3. - 13:01

    végülis…
    habár nem kell nekik azt olvasni már annyiszor látták az AC-t, hogy kívülről tudják a story-t nem? 😀

  8. 2009. március 4. - 14:12

    Nem mindenki, van aki majd most fogja csak először megnézni.

  9. 2009. március 22. - 19:41

    Húúú! Az egyik kedvenc filmem! “ronggyá néztem” már a DVD-t! 😄
    Kiváncsi vagyok, ez milyen lesz. Nekem is nagyon tetszettek a trailerben összevágott új jelenetek.
    És nem kell hozzá magyar szinkron. Nagyon tartok attól, hogy elrontják…

  10. 2009. március 23. - 00:50

    a szinkront én se akarom…

  11. 2009. március 23. - 14:06

    DVDn lenne japán szinkron is, így mindenki úgy nézhetné ahogy szereti.

    Én most magyarul szeretném, feliratot nem látom jól, meg így jó kis családi mozizás lenne.

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

