Kezdőlap > anime, Kuroshitsuji > Kuroshitsuji ep14. (marc.11.)

Kuroshitsuji ep14. (marc.11.)

Kuroshitsuji

  • 14.részben: Agni elszegődött Meena miatt Harold West-Jebb-hez. Kihalgatésuk közben Soma herceg bemegy Agni-hoz, s Agni rátámad. Rénszarvas állarcba bújva Sebastian kerüli Agni Samadhi támadásait. Soma herceget Sebastian, majd Ciel megneveli, s rádöbbentu az igaz tényre, hogy még mindig gyermek. Ezután rájönnek, hogy a Királyi Oklevél miatt volt a gyalázás Londonban, s a Carry versenyen gyűznie kéne a Phantomhiv-eknek. Sebastian készül is rendesen, de nem tökéletes. Ciel poénból elsüt egy tortát. Angela is beleavatkozik a versenybe, mert az egyik szakácsnak ad egy különleges keveréket a Carry-jához. Meena és Soma összefutnak, s rádöbben az igazságra, hogy Meena teljesen máshogy viselkedik, mint ahogy régen. Még jó hogy Ciel szabjáben ment el, hisz Őfelsége és kisérője megjelenik… (gondoltam a csokoládét :D)

Új endig… mostmár semmi kétség hogy lezárják… vagy még is lesz folytatás?

Kategóriák:anime, Kuroshitsuji Címke:
  1. 2009. március 12. - 14:52

    24nél több nem hiszem, hogy lesz.

    Kíváncsi leszek ki nyer a versenyen.:)

  2. Yoru
    2009. március 13. - 14:49

    😦 szerintem is lezárják ..hát mikor megláttam Ciel-t az endingben ….kiakadtam…eddig 20 része van és félek hogy hamarosan vége lesz peddig annyira jóó!!!!

  3. Yoru
    2009. március 13. - 15:05

    Ja és az openingnek is más a szövege ^^

  4. 2009. március 13. - 18:08

    már a részek után nem hiszek benne, hogy lesz 2. évad, de ha pokollányra gondolok bármi megeshet…

  5. 2009. március 14. - 17:50

    Manga még tart, így végül is bármi lehet.

  6. Yoru
    2009. április 3. - 15:00

    na itt a vége 24 rész ..én már láttam az uccsó részt is ..öcsém ..de kár hogy vége van 😦

  7. 2009. április 3. - 15:30

    Reméljük hamar lesz hozzá felirat is.

  8. 2009. április 3. - 21:15

    reméljük…

  9. 2009. június 19. - 16:00

    Elkezdtem nézni és látom, hogy 20 részhez van felirat, nem tudod esetleg, hogy mikor jön ki a felirat az utolsó 4 részhez?

    Ui.: Most olvastam, hogy lesz 2. szezon is. ^^ Sok helyen olvastam, hogy nem örülnek neki, mert állítólag jó lett ennek a befejezése…

    mind1 is, csak lenne már felirat! 🙂

  10. 2009. június 19. - 21:32

    lol folytatás? :d
    én se tudom elképzelni, lehet mási kszereplővel lezsz. Végül is a címe csak komornyikra utal…

  11. 2009. június 20. - 13:45

    Mostanában naponta jött felirat, így szerintem a maradék 4hez is lesz hamarosan.

  12. 2009. június 21. - 11:26

    4 napja volt utoljára felirat, de remélem azért végig lefordítja az illető…

  13. 2009. június 21. - 12:51

    Biztos. Az is lehet, hogy az utolsó 4 egyben lesz fent.

  14. 2009. július 4. - 18:42

    Háhá! Már csak 1 rész van hátra, 23 részhez van már felirat. Érdekesen alakul. Kíváncsi vagyok mi lesz a vége 🙂

  15. 2009. július 5. - 12:45

    Arra én is. Úgy tudom lezárt, de közben mégis jön a 2. sorozat.

  16. 2009. július 5. - 16:12

    Úgy tudom, hogy a végén Ciel meghal, de utalnak rá, hogy lehet hogy mégsem… 🙂 Így aztán lehet 2. szezon is. 🙂

  17. 2009. július 5. - 21:41

    GRANRODEO -tRANCE
    remélem jól alakul, habár nem haladtam semmire animével… most jött fontosabb, jah és FáRaDt vok! :S

  18. 2009. július 6. - 13:06

    Sajnos sokszor akad valami fontos, de azért talán nyáron sok animére is lesz időd. Hiányoznak az írásaid. 🙂

  19. 2009. július 6. - 23:55

    igyekszem 🙂
    amúgy 1-én sikerült^^ (köszöntem a drukkolást! :9 )
    és külön köszönöm a google-nek 😀

  20. 2009. július 7. - 12:17

    Ez jó hír, már azt hittem azért nem írsz mert nem ment.

  21. 2009. július 8. - 12:33

    nem azért… azt is megírtam volna, csak a hangulat nem olyan volt, hogy lehessen örülni.

    ,meg közben segítkeznem kelett alföldön is, s lent voltam ,de remélem többet nem kell lemennem! 😛 esetleg megin csak pakolni, de nem mindig jó 28órát fennlenni meleg göncben az alfödön. 😛

    majd meglátom, hogy tudom nézni az animokat, mert mindegyik érdekel még mindig!

  22. 2009. július 8. - 13:00

    Így érthető, nem lehetett könnyű, én kb 10 perc fizikai munka után a nagy melegben rosszul lennék, sajnos nem bírom a meleget.:( Remélem te jól vagy.

  23. 2009. július 9. - 12:25

    a meleget kibírni nem lehet így a legkisebb árnyékban is megbújtam… 🙂
    Itthon a szobában általában, ha süt a nap 20-30 C° van kereszt huzatban is… :S
    (ha így nézzük hozzászoktam már-már)

  24. 2009. július 10. - 12:29

    Jó az, legalább nem 35 fok mint nálunk.

    Kuroshitsujit végignéztem, már csak a véleményt kell hozzá megírnom.

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

