Kezdőoldal > anime, D.Gray-man > D.Gray-man ep83. (marc.25.)

D.Gray-man ep83. (marc.25.)

D.Gray-man

  • 83.részben: Jasdebi alakajuk erős, s Krory küzd ellene. Elküldi a többieket a következő helyszínre, mert a 3 akuma vérflaskával a nyereségre számít. Az utolsóig időhúzással minden jól megy, de mikor meginná az utolsót Jasdebi elveszi s bekortyolja azt. Krory karó koporsóba zárja, s a gombja leszakad…
Kategóriák:anime, D.Gray-man Címke:
  1. csonti
    2009. március 26. - 23:40

    Az írást nem olvastam, csak szólok, hogy elkezdtem nézni, eddig 15 részig jutottam és annyira még nem fogott meg, most még nem értem, hogy lehet ez 100+ részes xd

  2. 2009. március 27. - 13:15

    hát gondolj a naruto shippuden-re ÚGY 🙂
    inkább ahoz áll közelebb, de teljesen más szálon fut. én se tudom mi lesz a vége, az se biztos le van zárva… fordulatos, de 1*megleshető. 🙂

  3. Nyakas Dorina
    2013. november 27. - 00:32

    Velemenyem szerint bar mar reg neztem a 83.reszt, de a legjobb szereplo meg mindig Allen es Jasdebiek voltak a legjobbak!!!

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

