Kezdőlap > anime, ep1, The Tower of Druaga the Sword of Uruk > The Tower of Druaga the Sword of Uruk ep1-6. (apr.6.))

The Tower of Druaga the Sword of Uruk ep1-6. (apr.6.))

The Tower of Druaga the Sword of Uruk -nekem jobban tetszik, mint az előző évad. Bevallom az nem is igazán érdekelt a gyerekes részei miatt, de vége jóra sikeredett.

  • 1.részben: Kaaya egy medencében fürdik, s egy ?szellem? faggatja érzéseiről. Neeba-val elindulnak tovább az úton. Druaga tornya-nak új neve lett, mégpedig Gilgamesh tornya, hisz úgy tudja a nép hogy Császáruk egyedül ölte meg Druaga-t. Egy kisgyereket talál fatina és Jil a kikapcsolódásukkor, s nem elég hogy Fatina-t idegesíti, de Jil-ért oda van. Utu-ról kiderül, hogy egy jóképú férfi, de mindenki vassisakjáról ismeri fel. Az aranylovagok mindehol ott vannak Uragon vezetése alatt. Kiderül a gyerkőcről, hogy Ő Ishtar főpapnője, s Jil-nek mutat egy jövőt, melyben Kaaya meghal…
  • 2.részben: Kelb parancsnok egy “boltot” vezet, s miután mindenki megérkezik elindulnak újra a Tornyot megmászni. Persze Utu-kot meginn csak vassisakban ismerik fel. Henaro hazamenne, de nem engedik el, s csatlakozik csapatunkhoz. Fatin eleinte makacs, de az aranylovagok támadsa után Ő is utánnuk indul, s megmenti Őket. Jil védelme keménységéről láthatunk pár ellenállás eltérítését.
  • 3.részben: Melt Menedék bukásának része… Jil-ék nyomában Melt az aranylovagokkal tart.
  • 4.részben: A gyenge Druaga veresége. Kai megjelenik Jil előtt, s elmondja mi történt a királlyal, s hogy miért indult el Kaaya. Gremica, Balaleya leánya elindul előre Kai-val az úton. Melt az aranylovagokkal utolsónak indul el az úton…
  • 5.részben: A másik oldalon, az út elején árnyékszürnyekbe botlanak, melyek az árnyékba nem léphetnek. Coopa és Melt segítik Jil-éket a továbbhaladásban. Gilgamesh király eközben megbolondul, s mindenkit megöl ki ellenszegül…
  • 6.részben: Kaaya és Neeba egy vizes szakaszra értek, s a kapu előtt egy bálna féleséget győznek le. Jil-ékre robotok támadnak a 2. úton, majd Gremica találata után tovább jutnak. Eközben Neeba is megküzd 2 robottal, s a végén Neeba viszi át a túloldalra Kaaya-t. Jil-ék megérkeznek a füdős helyre, hol Kaaya fürdött…
  1. 2009. április 7. - 17:26

    Már azt hittem Utu is olyan mint Al a FMAban. De jó, hogy nem csak páncél.

  2. 2009. április 7. - 21:14

    jójó, de mekkora öröm. ;D
    senki se ismeri fel a storyban sisak nélkül, csak Fatina…

    miylet visít már a kanál miatt a 2.részben😀

  3. 2009. április 8. - 14:57

    🙂 2. sorozat szerintem is jobb. Elsőről meg a héten írok ismertetőt.

  4. 2009. április 8. - 18:10

    hát oda is kb ezt fogom írni, ha meglátom… :S

  5. 2009. április 9. - 11:29

    Játékról is írok majd.🙂

  6. 2009. április 9. - 14:46

    a játékról nem tok sokat..
    új animokat vettem fel a listra:
    -Valkyria Chronicles
    -Fullmetal Alchemist 2 – Brotherhood
    -Shangri-la

    még keresem a DragonBall kai-t honnan szedjem ,de azt is végiglesem…

  7. 2009. április 10. - 12:47

    E 3 nekem is tervben van. :)Elsőhöz ma már lesz felirat is.

    07 Ghostot tervezed nézni? Sztoriról írtam mailben, remélem megkaptad.

  8. 2009. április 10. - 16:08

    07 Ghost sztm nem. habár nem tudom mi is az…

    Nem úgy néz ki hogy kaptam ma levelet… :S
    küld el még1* :$

  9. 2009. április 17. - 17:30

    Megnéztem mind a 6 részt, most várom a folytatást. Nagyon tetszik. Szerinted Henaro fiú vagy lány?

    Mailben kérek tőled majd egy szívességet, remélem tudsz segíteni.

  10. 2009. április 18. - 02:50

    Henaro lány. sztm😛

    elküldtem amit bírtam…

  11. 2009. április 18. - 15:02

    Én is lánynak gondolom, bár néha elég fiús.

    Köszi.🙂

  12. 2009. április 18. - 17:17

    szívesen.

  13. 2009. november 9. - 19:59

    Ma nem volt net szinte egész nap, így amikor gépnél voltam csak animét tudtam nézni. Druagából néztem kb 5 részt, már csak az utolsó van hátra. Kár, hogy vége lesz, nagyon megszerettem ezt az animét.

  14. 2009. november 9. - 21:36

    hm? ezek szerint jó?
    majd akkor én is belelesek🙂
    vagy végig is tom lesni?

  15. 2009. november 10. - 16:01

    Már végig le van fordítva.🙂

    Nekem tetszett. Szeretem az ilyen fantasy hangulatú animéket. Arra is kíváncsi vagyok, hogy Jil kivel jön össze a végén. Utolsó 6 rész eléggé pörgős és fordulatos.

  16. 2009. november 10. - 19:22

    hááát remélem lezárják az animét😛

  17. 2009. november 11. - 13:57

    Szerintem le lesz zárva. Nem nagyon lehetne már mivel folytatni.

  18. 2009. november 11. - 23:55

    én is ugyan így vélekedek róla. Így az 5. résznél🙂

  19. 2009. november 12. - 17:00

    Még csak 5 részt láttál?

  20. 2009. november 12. - 20:06

    sajna… nem kötött le.

  21. 2009. november 13. - 15:58

    Kár. Miért nem? Nekem már az első 5 résznél érződött az a fantasy hangulat amit szeretek. Jók voltak harcok stb. Eddig ez az első vígjáték ami tetszik.

  22. 2009. november 13. - 18:03

    ez nekem nem vígjáték
    a zelső évadot hagy ne hozzam fel mien rossz volt.
    .hack-es animét nézz akkor meg és látni fogod mi az a fantasy hangulat🙂
    azok jók és jó storyval…

  23. 2009. november 14. - 14:34

    Vígjátékot úgy értem, hogy a Druaga kiparodizálja a fantasy kliséket, de úgy, hogy azért az RPGs hangulat amit szeretek megmaradt. 2. évadban nagyon jó csaták vannak. Lázadás a király ellen szintén nagyon jól volt megcsinálva. Írni kéne róla a blogomon és értékelni. Első évad másmilyen volt, az inkább nosztalgikus volt. Jó volt újra látni a toronyt amit játékból már ismertem, roperek, slimék, néha a 2Ds grafika.

    .hack -nél csak a gamet ismerem. Az nem jött be. Túl scifis volt. Anime is ilyen? Vagy az középkori helyen játszódik? Részek kapcsolódnak egymáshoz? Játékból és animéből is annyi van, hogy nehéz nyomon követni őket. Mindhez van magyar felirat?

    Legjobb fantasy nálam a Suikoden, kiváló hangulat, sztori.🙂 Lehetne már belőle anime. Ezt eddig egy anime sem tudta felülmúlni.

  24. 2009. november 14. - 15:20

    .hack
    igen scifis animében is, habár csak egy cg-s animéje van eddig🙂 ,de legalább befejezik a fő szálat…
    a részek kapcsolódnak, mert ugyan az a dolog van mindegyikben (habár a rejtéj többször is megoldódik, de mindig más szálon és más körülmények között.)

    Tales of The Abyss?🙂

  25. 2009. november 15. - 18:50

    .hack: Köszi.

    Tales of The Abyss: Ez is kedvenc. Benne van a legjobb 5 fantasy között.🙂

    Suikoden
    Xenogears
    Scrapped princess
    Valkyria Chronicles
    Tales of The Abyss

  26. 2009. november 15. - 23:57

    nincsmit.

    jah úgy értetted… ahan…🙂

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

