Kezdőlap > anime, Bleach > Bleach ep218. (maj.11.)

Bleach ep218. (maj.11.)

Bleach

  • 218.részben: Ayasegawa elbúcsúzik Cuuhlhourne-től, majd elmondja Ayasegawa hogy az Ő fegyvere a 11.osztagban nincs elfogadva, mert minden Zanpaktó az osztagban fizikai sebzéssel bír, s az Övé nem, így ha nemzárta volna el meghalt volna anélkül, hogy használja a rendes alakját a Zanpaktójának. Eddig direkt nevezte Akáclila Páva-nak a kardját, hogy ne fedje fel a valódi képességét.
    Madarame és Poww az utcán csapnak össze, míg Hisagi és Findor a tetőkön. Findor a saját maszkja tönkretétele mellett rohamosan lép szintet a Shinagami rangok közt, míg meg nem áll a hadnagyi rangnál, méltő ellenfélként Hisaginak (,de nem teljesen törte szét a maszkját).
    Kira és Avirama is a házak közt harcol, de Avimara átalakult az Águlia formájvá. Acélbetétes madárrá. xD
    Kira próbálja magához csalni az Égi Harcost, de nem nagy sikerrel. Próbálná becsalni az épületbe is, de széttöri Avirama a tollaival inkább az emeletesházat. Avirama kinöveszt még két szárnyat és ráront Kira-ra. Kira megvágja Wabisuke-vel majd ismét eloktatja a Wabisuke képességét.
    Kira elmondja a 3.osztag jelképének (Körömvirág) jelentését, miszerint az ellenséget kétségbeesésbe hozzák a képességeikkel. Avirama ezt hallva még egyszer erőlködi kegyet s a levegőből beglövöldözi tollal, de Kira mögé kerülve megduplázza meginn a szárnyai súlyát, majd levágja Avirama fejét…
Reklámok
Kategóriák:anime, Bleach Címke:
  1. 2009. május 12. - 00:05

    hopp…
    észrevettem az időeltolódást. sztm mostantól jó lesz a blogomon…

  2. 2009. május 12. - 12:38

    Jó későn írtad:)

  3. 2009. május 12. - 21:48

    hát… 😀
    hallottam Lineage2 szerveren ahol voltam (s gondolom még leszek, ha beindul ujra a PVP szervere), hogy WIPE (karakter törlés) lesz szóval játszottam egy kicsit a tuningolt karimmal. Sajna emiatt 2 napom elment hiba, mostmár így a WIPE miatt. Előbb is mondhatták volna, hogy ma lesz, akkor nem tuningoltam volna a karim, csak kiélveztem volna a játék Pvp rendszerét. :S (eddig nem nagyon PVP-ztem, mostmár elkezdtem 😀 )
    Tegnap este untam már az öléseket, s meglestem ezt a két részt. Az írás tovább tartott, mint a részek megnézése. 😀

  4. 2009. május 13. - 12:43

    >Az írás tovább tartott, mint a részek megnézése. 😀

    Ez mindig így szokott lenni. 🙂

  5. 2009. május 13. - 13:54

    Nade a Bleach manga legalább kezd visszatérni a városi akcióba, ezt igazán értékelhetjük.
    Ellenben ez a négy szerencsétlen, aki a négy tartóoszlopra ment, Kubo Tite igazi remekei. Egyszerűen elképesztően szerencsétlenek, de mondjuk ikkaku and co.ellen más nem is passzolna.

  6. 2009. május 14. - 14:12

    sztm is, így a legjobb lerendezni azt az Arrancarait 😛

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

