Kezdőoldal > anime, honlap > anime (aug.14.)

anime (aug.14.)

Ne teljen el úgy el a hónap, hogy ne írjak fel valamit…

Szóval írok is egy kis karmolást…
Meg vagyok, el vagyok, egyedül vagyok, s közben nézem a NarutoS és a Bleach részeket. JAh és játszom, mert a 3ds Max-ot nem tom aktiválni win7-en (tört).

Ahogy láttom a Regios feliratok is mindjárt készen lesznek. Ennek örülök, remélem jó lesz a vége is, mint az eleje (ep10-ig láttam eddig).

FF VII – Advent Children Blu-Ray lemezét nagyon várom, s remélem minden tartalmához lesz majd felirat…

Látom Elly termeli a friss hírt 🙂 Ennek csak örülni tudok. ^^
(és persze olvasni)

Kategóriák:anime, honlap Címke: ,
  1. Tori
    2009. augusztus 15. - 19:59

    Regios-t idáig 3. részig láttam, de valahogy nagyon döcög.
    Végig tervezem nézni, de kizárólag Felli miatt, és a reményben, hogy lesz ez még ütősebb is. (:

  2. 2009. augusztus 16. - 16:11

    Örülök, hogy jól vagy.

    > nézem a NarutoS és a Bleach részeket.

    Valkyriát nem?

    Regios : Én is csak eddig láttam még. 🙂

    >Advent Children Blu-Ray lemezét nagyon várom

    Én is. 🙂 Remélem a demo is rajta lesz.

    >Látom Elly termeli a friss hírt 🙂 Ennek csak >örülni tudok. ^^

    Köszi. Ünnepek alatt tervezem a FF6 és a Xeno újabb részének megírását is.

  3. 2009. augusztus 17. - 21:24

    Tori:
    én is az ütős részek miatt kezdtem bele 🙂
    naon teccik a zenéje is, s a rajzolás se rossz!

    Elhaym:
    <Valkyriát nem?
    öö hát csak azt a 2-t :S gomenasai- gomenasai 😀
    majd tervezem persze. ,de most azt se tom mibe nézek bele… talest akartam kivégezni ,de felirat hiájányában az nem jött össze.. :S
    És hát a kobócácskáimat is be kéne fejezni mert a 3. évadnak is mindjárt vége… :S
    Sőt még a To Aru Majyutsu no Index, se tom végiglesni :'S

    ááá minek hagytam szünetet? 😀
    Asura Cryin 2 lesz :O

    <demo is rajta lesz
    hát sztm abba ne reménykedjünk… esetleg trailer 😛 vagy intro. 😛

    MEgjegyzem lesz Star Wars: The Force Unleashed PC-n 😀 egy kis plusszal… 😀 év vége körül… 😛

    JÓ szórakozást továbbra is, ha jól szórakozgatsz ^^ 🙂

  4. 2009. augusztus 18. - 15:51

    Valkyria: Semmi baj. Későbbiekben jó sok izgalomra lehet majd számítani.

    Abysst én is nézném. Most, hogy tesóm játszik a játékkal ő és anyukám is nézné az animét, így már hárman várjuk hozzá a feliratot. Tesómnak hamar megtetszett a game. 🙂

    Most én is le vagyok maradva mindennel. Két hete nem néztem gépen animét, de majd az ünnepek alatt, tesóm elutazik, enyém a gép.:)

    demo : Kár. 😦

    >JÓ szórakozást továbbra is

    Köszi. neked is. Mostanában inkább csak olvastam.

  5. 2009. augusztus 18. - 17:25

    jött egy szellő, s haladtam mint egy torndó 😀
    1. meglestem a Valkyria részeket 9ig… (jó lesz, de a 16.részben sincs az amit várok :S )
    2. D.gary-man -t végiglestem csinálok egy végeredményt…

    leszettem a narutoS részeket DB-BR módban mint a régi csak brasil felirat van a videóban… 😛
    ( http://www.dattebayobrasil.com/ )

    meg még estére lesek Higurashi no Naku Koro ni Kai részeket… 😛

    ui.: ^^

  6. 2009. augusztus 19. - 12:26

    Valkyria: Mire várnál?

  7. 2009. augusztus 19. - 16:49

    mire várok? a Valkür harcra, hogy hogy lesz ALicia Valkür… vagy alapból az? 😛

  8. 2009. augusztus 20. - 15:08

    Családi hátterét nem tudjuk. Valkűrök mindig lányok, így szerintem alapból az, csak még nem tudja.

  9. 2009. augusztus 20. - 16:27

    már mindenre gondoltam… baleset, családi háttér, jóslat, emlékezet kiesés.. majd megtudjuk, ha elérik a fordítók azt a pontot 🙂

  10. 2009. augusztus 21. - 13:49

    Egy biztos ütős rész lesz amikor kiderül.:)

  11. 2009. augusztus 21. - 14:32

    meglepetés lesz az biztos 🙂

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

