Kezdőoldal > Akane-iro ni Somaru Saka, anime, leírásaim > Akane-iro ni Somaru Saka (szept.3.)

Akane-iro ni Somaru Saka (szept.3.)

13359Akane-Iro ni Somaru Saka

Akane-iro ni Somaru Saka
Szerelmi háromszög erre a hétre nekem jutott még (animében). Ezt is megnéztem egyhuzamra, mert érdekelt mi sül ki a kezdeti történetből. A szitu majdnem hasonló az előzőleg megnézett animémhez, de itt a lány jön el azzal a mondattal a fiúhoz, hogy házasok… O-la-láá!
És mindennek fejébe véletlen előző nap megcsókolja… He-he 😀
Iskolai élet és dráma jellemzi a művet!

Story: Nagase Junichi-t egy fontos döntés elé állítja az élet! Betoppan a szerető hugocskája és Ő közé Yuuhi Katagiri, aki azt állítja, hogy a felesége lesz nemsoká!
Persze nem ilyen egyszerű a dolog, mert Katagiri apja és Jun apja hozták a döntést, hogy rendes utódokat találjanak maguknak. Össze is illenének, de Jun nem tudja mit akar és Katagiri se, ezért próbálnak kijönni egymással, de Jun szívét más is nyomja!
Az osztályban meg nem akarják elmondani kapcsolatukat, s különös egybeesések (nyomozások) kezdenek körülöttük zajlani…

Pontozás: 7,5/10.
(Indok: Nem igazán tetszik az e fajta szerelem, s még az Op-Ed dalok se remekek…)

Szereplők:

  • Nagase Jun’ichi – az animébena sötét korszakából csak kis adagot kapunk, de kiderül hogy fűbe-fába belekötött és megvert. A híres Geno Killer 🙂
  • Minato Nagase – Jun huga, kivel nem mindennapi életet él. Már gyerek koruk óta ő gondoskodik Jun-ról.
  • Yuuhi Katagiri – a sors vagy a végzet miatt habarodnak egymásba?
  • Tsukasa Kiryu – Jun gyerekkori lejobb barátja. Szinkronszinész akar lenni…
  • Nagomi Shiraishi – kissé flúgos, de nagyon okos karakter. Mindig olyan mintha rosszban sántikálna!
  • Mitsuki Siina – diákelnök a suliban. Jun a kiskutyája a piszkos feladatokban…
  • Ayanokoji Karen – Ayanokoji család örököse, ki keményen gazdak és robbanós poénokkal van megáldva 😉
  • Fuyuhiko Nishino – A másik fiúkarakter a műben. Az iskolában Jun haverja, amúgy meg női tanácsokkal látja el hősünket…
  • Seijirou Sugishita – Jun-ék osztályfőöke, tanára. Elly nézd meg a képet róla!
  1. 2009. szeptember 4. - 12:56

    Kár,hogy az iskolai élet típusú animék nem nekem valók.
    Kép viszont nagyon jó. 🙂 Őt biztos kedvelném.

  2. 2009. szeptember 4. - 21:57

    Egy sorozat a méltán ismert School Days rendezőjétől… Egyszer lehet, hogy megnézem.

  3. 2009. szeptember 5. - 13:27

    Elhaym: nézz bele az 1. részbe, mert már ott feltűnik, s eléggé nőcsábász típus, de imádja a motrát a lakásában szerelni 😀 -ezért bajba is kerül…

    SaiyaGin: én nem csalódtam bennük 🙂

  4. 2009. szeptember 6. - 12:39

    Előbb befejezem a régieket, addig nem akarok újba belekezdeni. Sajnos nem nagyon van időm animét nézni. 😦

  5. 2009. szeptember 7. - 17:50

    hmm én is most el vok a gazdinfó szakon, de azért valahogy beszúrom a napomba az évadokat 😀
    nah nem túlzok, első héten volt így, mostantól nem tom hogy lesz…

  6. 2009. szeptember 8. - 12:26

    Én sajnos ha géphez jutok akkor munka hirdetéseket nézek, így azzal el is megy a rövid idő ameddig megkaptam a gépet. 😦

  7. 2009. szeptember 8. - 15:30

    kár hogy oly rövid a nap 😛

  8. 2009. szeptember 9. - 13:26

    Az, energiatakarékos égő mellett meg még rövidebb lesz egy nap. Nagyon sötét az égő, meg írták is, hogy az mellett nem lehet olvasni, írni. Akkor mivel világítsunk?

  9. 2009. szeptember 13. - 14:36

    a gyertya se jó mert az is rongálja aszemet.
    van vamaien izzó ami nem vibrál. nem tom mi is pontosan a neve, de régebben olvastam róla.
    az energia takarékos is egyben…

  10. 2009. szeptember 14. - 16:38

    Halogén izzó? Spot lámpa? Elvileg ezeket mondják, de egyiket sem láttam még boltban.

  11. 2009. szeptember 18. - 15:00

    megtaláltam így gyorsan a lámpát most, hogy van időm…

    Hidegfényű lámpa: Ez fénycső. Ez is gázzal működik, de nem neonnal, azért nem vibrál.

  12. 2009. szeptember 19. - 12:32

    Ennek narancsfénye van és nagy a ható távolsága?

  13. 2009. szeptember 19. - 22:49

    pontosan nem tom… még nem láttam egyetsem sztm…
    nézd meg ezt a honlapot: http://www.baloghlampa.hu/magyaroldalak/lampa.htm
    (így néznek ki, de passzolok minden mást, olyan mint a rendőrségi reflektorok… 😀 nem? (anime-ben és filmekben az a nagy lámpa a helyszínelésnél))

  14. 2009. szeptember 20. - 12:33

    Köszi. Remélem bármit is veszünk, nem fog látás romláshoz vezetni. Így is kb 15 centire látok csak élesen, ezért is vagyok érzékenyebb a világításra.

  15. 2009. szeptember 21. - 14:29

    hát engem is zavar amikor vibrál… azé kéne lecserélni a monitorokat… lehetne 30e Ft-os becserélési akció bármien monitorra 😀

  16. 2009. szeptember 22. - 12:47

    Egyetértek. Szerencsére az én monitorom nem vibrál. Neked is LCD-s?

  17. 2009. szeptember 22. - 22:34

    nekem katód sugaras… (CRT) :S

  18. 2009. szeptember 23. - 12:20

    Az nem jó. Már vissza sem tudnék arra szokni. Nagydarab, kis képernyős.

  19. 2009. szeptember 23. - 13:37

    jaja 😀
    nekem meg nem lesz könnyű az átállás vékonyra ^^

  20. 2009. szeptember 24. - 15:17

    Hamar menni fog. Először én is vonakodtam tőle, aztán egy nap alatt megszerettem. A betűket is jobban látni rajta, animéket meg még jobb rajta nézni.:)

  21. 2009. szeptember 24. - 21:51

    hát én is sok mindent megszokok 1nap alatt, sztm velem is úgy lesz majd egyszer az új monitorral… 😛

  22. 2009. szeptember 25. - 12:54

    Biztosan. 🙂

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

