Kezdőoldal > games, teszt > Games teszt (szept.18.)

Games teszt (szept.18.)

Ez a 2 hét nagyon jó volt, játék megjelenésekben gazdag volt!

  • Resident Evil 5
  • Red Faction: Guerrilla
  • Batman: Arkham Asylum
  • Heroes Over Europe

Resident Evil 5
Régóta vártuk Pc-re és hát megjelenve nem nyúlt csalódást most sem Pc-s verzióban… Az irányítása olyan 5/10 mint mindig, de a játék nagyon jól teljesít!
“Ha meg nem unom az irányítást ki is tolom végre ezt, mert eddig mindig feladtam az elcseszett irányítás miatt! 😛 ”

Red Faction: Guerrilla
Pc-re később jelent meg, de a rombolások dicséretre méltóak, habár nálam minden 3x-os sebességel megy(remélem majd javítva lesz egy kicsit, de addig is tesztelem a kicsikét)… Kisebb statikus hibák előfordulnak (pl egy vas szerevény tartja a teljes plafont/ esetleg házat és nem akar eldőlni)
,de ezek félre téve 7,8/10 pont a játék számomra… Sok fejlődést mutatnak az előző (2.rész) gyötrelmes korából való újításokból, de az első rész színvonalát még mindig nem adja vissza.
Hiányzik még mindig minden játékból a formálható Territory és csak a RF 1 ben volt ez meg… Sajnos mostanság teljesen feledésbe merült?… 😥 NEM mert olykor néha látható más játékokban, de csak kisebb formálhatóság…
Ha az Nvidia okos lenne ezt gyorsan meg is  csinálná a PhysX-el és agyon dicsérés melett mindenki az ő krtyájukat venné. “Az ötlet ellopható én nem akarom megvalósítani egyenlőre, de kisebb pénz összeget szívesen elfogadok az ötletért!!!!! ” 😛 -ha már olyan jó a PhysX rendelerési ideje, mint ahogy láthatjuk…-

Batman: Arkham Asylum
A BATMAN. Hát igen. Ezt megvalósítani és Ut3 graffal véghez vinni és ilyen jól DÍCSÉRETRE MÉLTATHATÓ! (nagybetűvel)
9,7/10 és ezzel el is mondtam mindent!
Minden tökély csak az ATi-sokkal szúrtak ki egy kicsit, akikenk ,mint nekem nincs PhysX… 😛 -habár ezen már nem tok csodálkozni…-
Végig kell hogy toljam egyszer, aztán le is törlöm, hogy bennem maradjon a játék csodaszép élménye

“Megjegyzem minden game-et csak 1*tolok ki mostanság!, mert nem látom értelmét story-s játékot még párszor kitolni…”
Jóh a L4D-nak van story-ja vagy még sem? Csak egybefűzhetű részek vannak benne? Nah ez elgondolkoztatható, de akkor is Co-op -os! 😀 😛

Heroes Over Europe
Nem sokat tudok róla mondani, de ahogy láttam videóból nagyon jó let tez a rész! Mindenki próbálja ki aki szereti a 2.vh-s repülő szimulátort!

Tovbbi szép jó hétvégét….
és játszatok míg hagynak!!! 😀

Kategóriák:games, teszt Címke:
  1. 2009. szeptember 20. - 12:35

    Resident Evil 5: Wesker miatt érdemes végigvinni. 🙂 Most hol tartasz?

  2. 2009. szeptember 21. - 14:28

    egész hétvégén 5 óra maradt gépezésre, mert megcsináljuk a ház külső borításának legutolsó részeit…
    ,így pénteken toltam 1órát RE5-el.
    szombatom reggelről meg Batman-eztem 2órát…

    hol is tartok RE5-ben… hmmm. jah az elején még 😉
    chapter1 2.map, a halott alfa csapat után mikor lementem a lifttel… normálon tolom, de egyszerűnek néz ki, ha jól értem, hogy mindig belépés után a tárgyakat újra felszedhetem a mapon és az értékeseket is… a pisztolynál 2 upgrade van a shotinál még nincs…. de van nálam vagy 6000 jen (ha az a jel jen akar lenni 😀 )….

  3. 2009. szeptember 22. - 12:52

    Nyáron nálunk is úgy volt, hogy lesz tető javítás, kerítés festés. De nem lett belőle semmi. Ház burkolása is egy éve félbemaradt. Annyi látszik, hogy a ház falának fele félig szürke.

    Igen. Mivel kevés a hely, így mindig lepakolhatjuk ami most nem kell. Töltényeket jó is tartalékolni.

  4. 2009. szeptember 22. - 22:45

    nekünk is a ház eseményei/javításai a felénél abbamaradtak anno 🙂

    próbálok tartalékolni a csajszi sokat lő… 😀 odaadtam a kezébe a shotit, de azt meg nem használja valamiért…

  5. 2009. szeptember 23. - 12:24

    Én jó fegyvereket nem is nagyon adtam neki. Csak sima pisztolyt. Inkább gyógynövény tárolónak használtam, így mindig gyógyított.

  6. 2009. szeptember 23. - 13:34

    hát lehet majd akkor átállítom majd raktárosra 😀
    jó ötlet, ha nem használ mást a kispisztolyon kívül…

  7. 2009. szeptember 24. - 15:19

    🙂 Nekem a lány sokszor útban is volt. Megszoktam, hogy egyedül megyek.

  8. 2009. szeptember 24. - 21:52

    hát én is szeretek 1edül taktikázni és legtöbbször a csapattárs csak hátráltat…

  9. 2009. szeptember 25. - 12:57

    Van amikor jó otthagyni egy biztonságos sarokban.:)

  10. 2009. szeptember 25. - 17:09

    hát bebiztosít egy sarkot, de ha nincs nekem az se baj 🙂

  11. 2009. szeptember 26. - 12:56

    🙂 Lesz majd egy harcmentes hely, ahol a lányt jól elhagytam,alig találtam meg. 🙂

  12. 2009. szeptember 26. - 13:30

    van egy gomb (gondolom console-on is van), hogy hívod a csajt vele magadután, vagy segítségért… 😀
    csodálom hogy elhagytad 🙂

  13. 2009. szeptember 27. - 12:37

    Azt tudom, de az olyan hely volt, hogy nem tudott utánam jönni. Pl amikor hívtam nem jött, így indulhattam megkeresni. Kiderült, hogy bezárult előtte egy ajtó, amit csak én tudtam kinyitni.

  14. 2009. szeptember 27. - 13:22

    hmm akkor majd odafiygelek. most vok ch2-1-ben…
    a láncfűrészessel szenvedek…
    elvettem már 1* a kulcsot, de felpattant és Sheva-t kettévágta miközben én rohantam megkeresni az ajtót 😀
    pedig COVER-en volt Sheva 😛

  15. 2009. szeptember 28. - 13:10

    Láncfűrészeseket mindig utáltam. 🙂 Lesz egy hely ahol majd kettő is támad .

  16. 2009. szeptember 28. - 15:46

    csak egyszer lesz duo láncfűrészes? 😀
    remélem azért rémesebb szörnyek is belbukkannak majd, mert az a repülő izé ami kijön a fertőzött testből nagyon durva!!! márhogy ahogy kinéz ^^

  17. 2009. szeptember 29. - 15:53

    Lesznek ijesztőbbek, de azért nem olyanok mint amilyen a Resident Evil 1- 2ben voltak.

    Azt hiszem kétszer. Bár ez szerintem nehézségi szinttől függ.

  18. 2009. szeptember 29. - 20:06

    hát pedig a csúnyaságokat nagyon bírom, mert azok nagyon látványosan vannak modellezve… 🙂

  19. 2009. szeptember 30. - 12:11

    Ezért is kár,hogy már nem maradt meg a régi hangulat. Weskerrel már találkoztál?

  20. 2009. szeptember 30. - 15:59

    tegnap épp a ch2-1-et hagytam el a delta csapat megmentett a motorosoktól aztán kiléptem a vonatos bányás rész után. jó volt a moziban való gombnyomogatás. a Tombrider Legend is ezért volt jó 🙂

    Wesker nem a ch3-1ben jelenik meg? 🙂

  21. 2009. október 1. - 16:17

    Azt hiszem akkor.

    Ez a jelenet nekem is tetszett. 🙂

  22. 2009. október 3. - 11:32

    nah mostmár ch5-2 nél vok 🙂 5óra game tegnap és nagyon meglódultam… kicsit könnyű hogy mit kell csinálni… 😛
    map rangok eddig A-k, de va néhány S-is.

    U-8 attack cinema dx9-ben… 🙂
    http://www.xfire.com/video/153d42/


  23. 2009. október 3. - 14:16

    Jól haladsz. 🙂 Mi Weskerről a véleményed? Ha majd végig vitted írsz a gameről véleményt?

  24. 2009. október 3. - 17:21

    játékokról nem szoktam… mivel alig tok angolul és keresztbe tenne, ha mást írnék le, mint ami történik benne 😀
    már előfordult máshol…^^
    ch5-2-t hagytam el most… majd este tolom még 1kicsit…

    Wesker démoni, de jó sötét karakter! habár én most láttam először. eddig azt se tudtam létezik, amúgy mi lenne Ő?
    a játék szórakoztató, de többszöri kijátszás után untató/altató sztm…

  25. 2009. október 4. - 13:00

    És privátban? Ott kíváncsi lennék majd a véleményedre. Jobban én sem tudok angolul. 🙂

    Első részben ember volt, de aztán egy szörny megölte. Vírusokkal támasztotta fel magát és akkor lett nagyon erős.

  26. 2009. október 4. - 21:14

    “Ő az isten” mondaná 😀
    kitoltam szerencsésen és kaptunk pc-sek egy kis extra-t… új custom a karikhoz!

    naon jó néz ki^^

    leírom én itt is ultraröviden mit gondolog a RE5-ről…
    nosztalgiából kitoltam ezt az egy RE részt és nagyon teccett(a többit nem fogom visszamenőleg, mert ez a történet jó volt és az irányítás is)…
    A sablonos mutáns ölés közepette jó kis story kerekedik ki, amiből kb annyit vettem ki, hogy Chriss a faluba azért, megy hogy találkozzon az egyik összekötőjével akitől megtudja a szörnyű igazságot, valaki elterjesztette a Raccoon-city vírust….
    Innentől(avagyis az elejétől) a helyzet mutálódik és kisebb-nagyobb élvezetes hentelések közepette kiderül egy két dolog a B.S.A.A.-ról és Excella-ról hogy Wesker-rel és egy fura csuhás nővel szövetkezett a világ mutálása végett.
    Aztán jön a tény, hogy Jill még is csak él. Nah itt Chriss egy kicsit megzavarodik és mindent meg tesz azért, hogy visszakapja szeretett Jill-ét. Sheva is elveszti a bátyját vagy kit (Josh), de a végére happyend lesz minden téren.
    Nincs kimeneteli horror lezárás? Egy bajlós árny vagy egy mutáns?
    hmmm….. fura.
    ————–úgy cak-um-pack ennyi röviden…——————

    vagy pontosan mit nem értesz benne? hátha összehozzuk itt 🙂

    Az a jó hogy a degeneration-t láttam így a halyót, repülőt és Excella-t felismertem 🙂 a többit nem 😀

    Annyira nem volt nehéz sztm…. Elkezdtem veteran-on meginn, de infinit ammo nélkül sztm nem tolom ki így bekapcsolom majd, s meglátom meddig jutok meginn. 🙂

    wiki(eng) RE5 link:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Resident_Evil_5

    2010-ben lesz kosolra RE6…

    jah és az Resident Evil: Afterlife az film lesz 😛 nem játék.

  27. 2009. október 5. - 12:36

    Ezek a ruhák tényleg jók. 🙂

    Köszi a véleményt.

    Nekem szerencsére nagyjából a tesóm lefordítgatta. Ilyenkor jó, hogy együtt játszunk. Bár azért jobb lett volna minden mondatot érteni. Játékokhoz is kéne magyar felirat. 🙂

    Én véleményem

    http://elhaym.wordpress.com/2009/05/02/resident-evil-5/

  28. 2009. október 5. - 18:15

    http://www.xfire.com/video/15733b/
    RE5 végén az a megnyílt bonus játékmódban a 2. mapot így totlam ki 🙂
    láthatod nem nehéz Pc-n, sőt jól sikeredett az irányítás ^^

  29. 2009. október 6. - 12:52

    Nekem PSen sem volt gond az irányítással. 🙂

  30. 2009. október 6. - 18:44

    hát te pc-n nem toltad… re4 ig nagyon ocsmány irányítás volt… hol az irányítást, hol az egeret állították rosszul be…

  31. 2009. október 7. - 11:50

    Rossz lehetett. 😦

  32. 2009. október 7. - 14:13

    sztm nagyon… de valakik még úgy is kitolták 😛
    én feladtam, de ez a re5 csúcs ^^

  33. 2009. október 8. - 17:16

    Én a jó történet miatt akkor is kitartottam volna.:)

  34. 2009. október 8. - 19:23

    egy játékban nekem első a szórakozás 🙂 😛
    lehet gyerekes, de az nekem nagy előny, ha jó a graf és észbontóan jól meg van rendelve jah és a physika sincs elrontva…(vagy a gravity)

  35. 2009. október 9. - 12:43

    Nálam a történet, karakterek, hangulat, zene ami számít. Ha ezek kiválóak akkor nálam már mindegy milyen a grafika és az irányítás.:)

  36. 2009. október 9. - 13:48

    hát azé csak nem játszol olyan játékkal amiben balra mondod, hogy mennyn és előre megy, ha pedig előrét nyomsz hátra megy 😀
    nah ugye 😀

  37. 2009. október 10. - 12:35

    Ilyenhez szerencsére nem volt még szerencsém.:)

  38. 2009. október 10. - 22:05

    “a szerencse forgandó”

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

