Kezdőlap > Aion, games, teszt > AION (szept.26.)

AION (szept.26.)

Kis ízelítő az Aion-ből.

A méretek, a magasra szállás és a mítikus lények kedvcsináló mindenki számára UGYEBÁR!? és mind ezt egy MMO-ban…

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én nagyon kedvelni fogom ha free lesz ^^ :hehe:

Ő az én karakterem egy test szerveren… class-a nincsen azért ilyen gyér a quickskill panel…
,de majd Assassin-t akarok ^^
és majd kipróbálni a Spiritmaster-t és a Cleric-et.
nagyon Lineage 2-es hangulata van ezért is teccik ennyire!

Kategóriák:Aion, games, teszt Címke:
  1. 2009. szeptember 27. - 12:32

    Itt csak egy ember irányítható? Az nem jó. 😦
    Jobb amikor egyszerre hárman, négyen, esetleg 6an vannak a csapatomban harc közben.

  2. 2009. szeptember 27. - 13:19

    MMO lényege általában az hogy magadat valósítsd meg egy virtuális viágban.
    Ha több karaktres MMO érdekel az Atlantica Online és a Sword of the New World ami neked teccene… ezekből is az utolsó elég élvezetes sztm és ezek free-k

  3. aionemu
    2009. szeptember 28. - 11:50

    most kerültek be a kasztváltók az egyik ingyenes aion szerverre. Több infó itt: http://aionemu.wordpress.com/2009/09/28/infinite-kasztvaltok-hozzaadva/

  4. 2009. szeptember 28. - 13:26

    Szerintem inkább maradok a JRPGknél, azok hangulatilag közelebb állnak hozzám. Izgalmasak, fordulatosak. Olyan mintha filmet néznék. MMOban meg inkább a tápoláson van a hangsúly. Nálam Rpgnél meg mindig a karakterek és történet volt fontos, nem a harc. Ezért is főleg a sztorizós rpgket szeretem.

  5. 2009. szeptember 28. - 15:44

    aionemu azért majd ne szemeteld tele please a blogot… ezeket a híreket nem akartam megosztani, de ha gondolod ebbe a bejegyzésbe írhatsz majd párat…

    Update jött tegnap az Infiniteaion-ra
    Aion-empire amit még próbálok a cuccok miatt, de az lv9-nél magasabb szintnél mindenki állt még tegnap…
    “fura, hogy a repülés meg megy minden szerón… :D”
    aion rewo szerója még nagyon kezdeti fázisban volt így arra csak nagyritkán fogok fellesni…

    Elly én megértem.
    Én eléggé válogatok Rpg-ben szóval nem sok van amibe belekezdek, de azokat 1* legalább ki is játszok…

  6. 2009. szeptember 29. - 16:00

    Nálam a Suikoden nagyon magasra tette a mércét. Az a rossz,hogy PCre a jobb Rpgk nem nagyon jelentek meg, pedig biztos neked is több kedvenced lenne. Ezek amik nagyon jók:

    Suikoden, Xenogears
    Valkyria Chronicles, Tales of The Abyss, Final Fantasy 10
    Final Fantasy 7 és 6
    Tales of Destiny, Legend Of Dragoon
    Final Fantasy 9, Persona 2
    Star Ocean, Tales of Eternia
    Parasite Eve

  7. 2009. szeptember 29. - 20:09

    hát az FF magába nincs PC-n így csak a 7-el toltam olyan 3órát 🙂 (demo volt az)
    Tales se lehet rossz és a Star Ocean se…
    a többiről még nem nagyon hallottam vagy nem igazán tetszik. 🙂
    FPs-ben könnyen eligazodok, de azért Rpg-ket is szeressem 🙂

  8. 2009. szeptember 30. - 12:09

    FF 7, hogy tetszett?

    Melyik nem tetszett? Szerintem amiket írtam az mind bejönne neked játék formában. Szereplők mindben nagyon jók. Sztori is nagyon izgalmas és fordulatos. Suikoden anime lehetne már.:) Vagy jöhetne az újabb game rész.

  9. 2009. szeptember 30. - 16:05

    tetszik a harc rendszere, de ahogy én tom a konsole-os versiónak sokkal jobb!
    majd azért emiatt megnéznék egy konsole átiratot…
    Persona 2 nem igazán tetszik animében se… játékban ahogy láttam harcközpontű, de sztm nem az én szférámba tartozik 😛

  10. 2009. október 1. - 17:45

    PCn milyen volt a harcrendszer?

    Persona game és anime nagyon más. Anime nekem sem jött be.

    http://elhaym.wordpress.com/2009/01/01/persona-2/

  11. 2009. október 1. - 19:03

    ilyen pc-n a harc 😦

  12. 2009. október 2. - 13:17

    Így videó alapján ugyanolyan.

  13. 2010. július 9. - 22:37

    Ez az amiben azok a kis édes cuki kis cicák vannak.Waow!

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

