Kezdőlap > games, TRAILERS > Final Fantasy XIII trailer (szept.28.)

Final Fantasy XIII trailer (szept.28.)

Végre megjelent a Final Fantasy XIII japán trailer-e, mely elárul sok szépet a story-ról!!

http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-final-fantasy/56839

Reklámok
Kategóriák:games, TRAILERS Címke:
  1. 2009. szeptember 29. - 15:46

    Remélem hozza majd a régi FF -k hangulatát. 12 nagy csalódás volt. Gyönyörű grafika uncsi sztorival.

  2. 2009. szeptember 29. - 20:05

    azt se láttam 😀 sokról nem maradok le 🙂

  3. 2009. szeptember 30. - 12:13

    Videó alapján a FF13 eddig jobbnak tűnik mint a 12. Legalábbis több szereplő tűnik szimpatikusnak és nem látni benne sok állatembert. Jó lesz vele nyáron játszani.

  4. 2009. szeptember 30. - 15:58

    hát mi PC- sek vagy úgy fél évtized után mikor kijön az Xbox360 emu-ja 😀

  5. 2009. október 1. - 16:11

    Lehet mi is csak később. Tesómat a FF13ból csak a versus érdekli, ez nem. Még győzködni kell.

  6. 2009. október 1. - 17:01

    😀

    engem meg AA-ről kitiltottak 10.10-ig, mert azt kérdeztem honnan lehet beszerezni a feliratot… gondoltam itt oldara, mert hátha valki már lefordította…
    nem azt írtam, hogy adjanak feliratot vagy csináljanak!!!! a sok láma moderátor! ha iszákos ne mennyen fel moderálni! ^^ olvasni tudni kell…

    mostanra 2.jára szívom meg a férreolvasásuk miatt! 1szer téleg kértem, de az az elején volt nagyon…

    Elly írjál már rájuk, mert ez nagyon röhelyes… mindig az olvasni nemtudók miatt bannolnak ki egy időre… (kokomi8813- vok AnimeAdditcs-on is tood 🙂 )

  7. 2009. október 1. - 17:50

    😦 Melyik FF részhez kértél feliratot? És melyik topicban kérted? Pl ha nem a feliratoknál akkor valószínű azért tiltottak ki. Pl az ismertetőknél csak véleményt lehet írni. Pl én egyszer az Advent Children témában írtam pár sort a FF7 gameről, erre kaptam egy figyelmeztetést. Pedig az előzmény oda tartozik szerintem.

  8. 2009. október 1. - 19:01

    Knnagi ep14 feliratára kérdeztem rá, hogy hol lehetne megtalálni, mert 1 szó sincs róla AA-n erre meg másnapra(mára) lebannoltak egy időre… ,de attól még előrem az oldalt, csak nem tok bejelentkezni ;(

  9. 2009. október 2. - 13:14

    Két Kannagi téma van. Egy ismertető, egy a befejezett feliratoknál. Utóbbinál kérdezted? Ha igen akkor írok mailt az adminnak, mert akkor tényleg félreértették amit írtál.

  10. 2009. október 2. - 14:38

    én az ismertetőhöz írtam…
    a feliratokhoz csak a ep1-13 felirata tartozik… szal oda ezért nem írtam…

  11. 2009. október 3. - 14:14

    Utóbbiba nyugodtan írhattad volna. Ott nem szoktak szólni érte. 🙂 Ismertetőknél viszont csak a hosszabb véleményeket engedélyezik.

  12. 2009. október 3. - 17:22

    hm… mind1 majd kivárom oszt nem írok semmit aa-ra inkább 😀 3. után hosszabb bannolás jár nem? ;(

  13. 2009. október 4. - 13:02

    Úgy tudom igen. 😦 Abyss feliratra még várnunk kell.

    Ezt írták.

    Amik az aktuálisban vannak, azok mind végig le vannak már fordítva (kivéve Tsubasa), csak vagy karaokéra várunk, vagy jó videóra vagy arra, hogy ráérjünk megformázni.

    Ezeknek a véglegesítésén kívül következőknek állunk neki: Chi, Basara, Guin. Majd utána Abyss és Gundam. Utána meg a többinek. De lehet hogy a sorrend megváltozik, valamit megcserélünk vagy közbeiktatunk, előrébb veszünk, vagy hátrébb rakunk. Erre vonatkozott az ahogy kedvünk tartja rész.

  14. 2009. október 4. - 21:13

    Gundam00 már le van fordítva másoknál, szal nem látom értelmét előre rakni… nah mind1 ők tudják…

  15. 2009. október 5. - 12:39

    Én sem értem. Pl Abyssnál már csak 6 felirat hiányzik. Annyira nézném már a végét. 🙂

  16. 2009. október 5. - 18:11

    nem csak te 😦 mi is így vagyunk vele 😦

  17. 2009. október 6. - 12:55

    De legalább most gyors tempóban fordítanak, így talán nem kell rá sokat várnunk. Addig várom, hogy a Druaga is felkerüljön.

    Lassan felteszem a blogra a FF7, majd 8 ismertetőmet.

  18. 2009. október 6. - 18:46

    oh 😀 kész a 30órás játék történet leírása??? 😀

  19. 2009. október 7. - 11:51

    Hogy érted, hogy 30 órás?

    FF7et már meg is írtam. 🙂

  20. 2009. október 7. - 14:11

    a játék menet nem 30órás volt? avagyis több? olvastam 120…. ahan 😀
    eléggé hosszú leírás jár hozzá ^^

    mindjárt átolvasom ^^

    joj de loál Pc-n le van fordítva az ff7 és az ff8 🙂
    magyar felirattal tolhatom ki 😛

  21. 2009. október 8. - 17:19

    Jó neked. 🙂 7 jó hosszú. Még 10. rész volt 100 óra feletti.

  22. 2009. október 8. - 19:22

    angolul kezdtem.. lehet úgy is tolom ki…
    1 kincsesládát megtaláltam benne a phonix down-al ,de pasz mi az 🙂 a reaktort robbantanám épp, de a scorpio kifogott eddig rajtam…
    (igaz nem potiztam csok Bolt-al sokoltam és attackoltam 😛 )

  23. 2009. október 9. - 12:47

    phonix down: felélesztheted vele a társad ha harc közben meghal. Skorpióval először én is megszenvedtem.:) Ha valami nem megy nyugodtan kérdezz.

  24. 2009. október 9. - 13:50

    párszor újra kezdem, ha nem megy, mert ahogy látom mindig a boss-ra kell tartogatni az energiát… 🙂

  25. 2009. október 10. - 12:47

    Főleg az elején. Később ha már lesz pénz akkor jobban fellehet erősíteni majd az embereinket. 🙂

  26. 2009. október 10. - 22:07

    hát én Tifa-t és Cloud-ot táplom már most is, csak ne lenne olyan sok szöveg 😀
    habár jó sok apró dologra térnek ki minden egyes résznél… 😀
    a szótár csak úgy izzik a kezemben 😀

  27. 2009. október 11. - 12:33

    Ha majd valami nem érthető a történetből akkor szólj.

    Más RPGkhez képest itt még kevés a szöveg. 🙂

    Eddig tetszik?

  28. 2009. október 11. - 22:06

    nem láttad még a Mass Effect-et 😀
    ott van szövegelés 😀

    edig tetszik, habár az új next-gen graffal jobban tetszene, ami majd jön konsolra 😀

  29. 2009. október 12. - 12:37

    Mass Effect: Nem. Eddig két sztorizós RPGhez volt szerencsém. Ennél az egyik olyan volt, hogy egy óra szöveg. 🙂 Mivel akkoriban még szótároztunk, így egy hétbe telt mire lefordítottuk. 🙂

    Engem nem zavar a régies grafika. Lehet azért mert a 90es évekből került ki a legtöbb kedvenc RPGm. 🙂

    Örülök,hogy tetszik. 🙂

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

