Kezdőlap > anime, Eureka Seven > Eureka Seven ep41-50 (okt.9.)

Eureka Seven ep41-50 (okt.9.)

Felmentem az AA-ra és mit láttam??? Eureka Seven feliratokat, amik lezárják az évadot 🙂

Eureka Seve (-az utcsó adag felirat is megvan hát? )

  • 41.részben: Sakuya és Norbu régi története és érzéseik. Renton és Eureka is ugyanúgy jár?
  • 42.részben: Pororoca, a megnyílt út!
  • 43.részben: Anemone és Dominic kapcsolata. Dewey és Holland storyja. Renton, Eureka és a gyerekek hol is vannak? A földön???
  • 44.részben: Dewey új alanyai. Eureka egyre furább.
  • 45.részben: Eureka megnyugszik, de Maurice lőni készül. Dominic és Juegens kapitány szövetségbe lép Holland-ék csapatával. Ray=out igaz?
  • 46.részben: Renton belázasodik. Eureka szárnyai. Dewey terve beindul a mag ellen.
  • 47.részben: Renton és családja. Mi a Corel heg?
  • 48.részben: Anemone elveszve, majd Dominic feltűnik. theEND új külsője és búcsúja. Oratorio 8 lövése a Corel magba pusztító…
  • 49.részben: Dewey halála és meglepő utolsó csele, mely Eureka búcsújához vezet?
  • 50.részben: Anemone és Dominic megmenekül, míg Renton felnő és elundul kedveséhez az új Nirvash-al, majd a Szerelem Második Nyara

Happy End.

Gyorsan át is időzítgettem!
TESSÉK nézni! 😀 innen szedhetitek, ha kell átidőzítve az utcsó 10rész!!!
(gondolom nem kell említenem, hogy nem én fordítottam!! Én csak átidőzítettem és a betűméretet vettem lejebb, hogy nézhető legyen.)

Kategóriák:anime, Eureka Seven Címke:
  1. 2009. október 10. - 17:00

    ez…ez…hihetetlen!!! XD
    köszi h átidőzitetted, egy álom vált valóra xD
    már alig várom hogy megnézzem a részeket 😀

  2. 2009. október 10. - 22:10

    hát igen 😀
    és még aznap megcsináltam mikor kijött és 1-2órán belül fenn is volt… 😀

    csak tudnám miért vigyorog a smile, mikor tetteted… látom 🙂

  3. 2009. október 10. - 23:57

    ohh…akk gyors vagy nagyonxD
    deh én ennek csak örülök:D
    köszönöm h végig időzítetted az egész sorozatot 😀
    csak tettetem a vigyort? van rá esély xD
    deh annyi biztos h most boldog vok xD
    és te? teis elég sokat vigyorogsz…csak nem tetteted? xD

  4. 2009. október 11. - 09:51

    mit vettél be vigyori-bogyókat? 😀
    nah mind1 😀
    nincsmit….

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

