Kezdőlap > games, TRAILERS > GameTrailers (nov.5.)

GameTrailers (nov.5.)

Mass Effect 2 – Enemies Developer Diary
http://www.gametrailers.com/video/enemies-developer-mass-effect/58664

Left 4 Dead 2 – Preview
http://www.gametrailers.com/video/preview-left-4-dead/58647

Battlefield: Bad Company 2 – Beta Announcement Trailer
http://www.gametrailers.com/video/beta-announcement-battlefield-bad/58612

Modern Warfare 2 – Red Carpet Trailer
http://www.gametrailers.com/video/red-carpet-modern-warfare/58629

Splinter Cell: Conviction – Exclusive Create a Hero Doc
http://www.gametrailers.com/video/exclusive-create-splinter-cell/58512

Kategóriák:games, TRAILERS Címke:
  1. 2009. november 17. - 11:54

    No, ez a Mass Effect 2 tetszik. 🙂 Én most a Dragon Age: Origint tolom, amikor van rá időm, nem lett rossz az se.

  2. 2009. november 17. - 12:56

    Mass Effect 2 jah nem rossz, de olyan féléves eltolódással jön majd pc-re, mint az egy is…
    Dragon Age: Origin hát nekem az nehéz normálon is… addig jutottam, hogy a tó melletti városban voltam és az esti rohamot kellett volna túlélni ^^
    csak a karakterem nem jól lett fejlesztve 😛
    így buktam… és nem akarom újrakezdeni… sok szöveg van amit végig kell olvasni 🙂

  3. 2009. november 17. - 22:24

    Háhá, én is így jártam, de hál’ Istennek nem csak az elején döntheted el, hogy milyen nehézségi szinten akarsz játszani, hanem bármikor a játék folyamán a menü/beállítások-ban (nem tom’ itt mi a neve xD) be lehet állítani. Én ott a rohamot vagy 3szor próbáltam normálon, aztán visszavettem könnyűre és legyaktam az ellent xD

    Engem spec. a sztori érdekel, nem az a célom, hogy hipp-hopp végigjátszam, hanem hogy maradandó élményt nyújtson, így végigolvasok mindent. 🙂 Mivel “magyarul szól hozzám”, így imádom. 🙂

  4. 2009. november 17. - 23:24

    hehe én azt nem akartam 😛 inkább uninstall ^^
    jócskán felhúzta az agyam mikor 20 tachickból egy se jött be!!!! :grrr: x)

    nekem csak a felirat magyar 😛 (én is olvastam minden szöveget 😛 (nem lehetett egy ideig elnyomni a szövegelést így megszoktam az olvasását…^^) )
    de a story téleg jó és jóóóóóóóóóó hosszú 😀

  5. 2009. november 18. - 10:53

    Nekem is “csak” feliratos, ezért írtam idézőjelek közé, hogy “magyarul szól hozzám” 🙂

    “hehe én azt nem akartam” – Én most játszok először RPG-vel, így nem sajnáltam levenni könnyű fokozatra, elvégre kezdő vagyok, nekem szabad. 😀

  6. 2009. november 18. - 12:17

    sok rpg-t toltam, de a legosszabb kariaimmal is elég jól elvoltam eddig…

    Mass Effect-et akkor nem is nézted?
    Dead Space? :S 🙂

  7. 2009. november 20. - 12:28

    Nem bizony, ez az első RPG amivel játszok, és asszem’ az utolsó is, mivel egyszerűen nem tudom letenni, muszáj végigjátszanom. És rabolja az időm mint az állat. 😀

  8. 2009. november 20. - 17:19

    az nem azt jelenti, hogy nem játszol mással majd 😀

  9. 2009. november 21. - 12:19

    lehet 😐

  10. 2009. november 21. - 12:57

    Jó, hogy lassan jönnek az ünnepek így újra RPG-zhetek a Tales of Abyssal, folytatjuk az Unchartedet is.

  11. 2009. november 21. - 16:22

    mégis csak belemártod magad az Uncharted-be? :O

  12. 2009. november 22. - 15:43

    Tesómat és anyukámat érdekli, így igen.

  13. 2009. november 22. - 19:09

    hehe 🙂
    a fölény nyer nálatok is 😀

  14. 2009. november 23. - 13:59

    Igen. 🙂 Főleg a közös játékoknál.

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

