Kezdőlap > honlap > új bloghead (nov.17.)

új bloghead (nov.17.)

Ma felkerült az új bloghead!!!

Remélem nem lett összecsapott munka látszata.^^
,de nekem a szinei így tetszenek 🙂 és még békülni kell a blogon vele 😉
szerintetek is jó ötlet volt karaktereket bevégni jobb oldalra is? nem logokat? 🙂

akinek kéne pár végott kép a bloghead-ből tesség itt van png-ban….


amúgy szivesen segítek ismerősöknek…

Kategóriák:honlap Címke:
  1. 2009. november 18. - 13:34

    Nekem tetszik. Jó karaktereket válogattál össze. Legjobb benne Saya és Haji. 🙂

  2. 2009. november 18. - 14:13

    utoljára akadtam rájuk, de csak sikerült jól elhelyeznem őket 🙂
    az volt a nehézség hogy Haji mögött fekete volt a kép és csak véletlen vettem észre, ha megfordítom a szineket, akkor látható lesz a haja 😀 úgy vágtam ki… x)

    habár még most módosítok a bloghead-en 3 dolgot, mert zavar… 😛

  3. 2009. november 19. - 13:52

    Látom FMP is van rajta.

    Legjobban az tetszik benne, hogy bal oldalt game szereplők vannak, jobb oldalt meg animések.

  4. 2009. november 19. - 16:22

    FMP eddig is volt rajta 😀
    Az előző is így volt, de már nem logo-k vannak…

    Ichigo meg középen felemsáan… tökre eltaláltam 😉

  5. 2009. november 20. - 18:43

    Ichigo: Szerintem is. 🙂

  6. 2009. november 20. - 19:44

    én még mindig nem fogtam fel milyen jókat csinálok néha, csak a teljesítmény elvárásom lehetne magasabb… 😛

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

