Kezdőlap > anime, Kämpfer, leírásaim > Kämpfer (jan.4.)

Kämpfer (jan.4.)

Kämpfer (Kaempfer, Kenpufaa, Kenpufer)
A plüssök miadt kezdtem bele, de a poénos dolgok miatt néztem végig…

Story: Seitetsu Magániskola néhány tanulója egy nem várt eseményt élnek át. Plüssök beszélni kezd és színes karkötőt kapnak, ami segítségével át tudnak változni játékosokká egy csapat harcban.
Egy játékot kéne nekik játszani 4-üknek, hogy a két csapat egymás ellen küzd, de nem így alakulnak a dolgok, majd nem várt fordulatba torkollik a történet.
Feltűnnek a fehérek és a háttérben pár apróság is napvilágot lát miért is van a csata a két csapat közt, meg a többi… ,hogy hogyan kapcsolódik egy bizonyos személyhez minden, azt megtudhajátok az első évadból. (habár nekem nem tiszta mi köze hozzá 😛 lehet bealudtam rajta? 😛
Így utólag úgy nézem nincs is benne… :D)

A 12.rész egy kis csemege a fiúknak, de van ott a háttérben valami különleges, ha megfigyelitek… A folytatás morzsáját elültették benne…

Értékelésem: 7/10

Játékos és hírnöke:

  • Senoo Natsuru – hírnöke Harakiri Tigris
  • Mishima Akane – hírnöke Fekete Seppuku Nyúszi
  • Sangoo Shizuku – hírnöke Sokkoló Hiúz
  • Kondoo Mikoto – hírnöke Fuldokló Kóborkutya
  • Sakura Kaede és a kedvenc első plüsse a Halálraégett Oroszlán.
Kategóriák:anime, Kämpfer, leírásaim Címke:
  1. 2010. január 4. - 11:33

    Szerinted érdemes megnéznem?

  2. 2010. január 4. - 14:17

    ez egy hárem anime…
    szerintem nem teszene neked, de ha meglesed az első részt és még egy csomó lányos jelenetet beleképzelsz a középsuliból, s vegyíted egy másik bolygó történelmével akkor megkapod az egész első évadot… :O

  3. 2010. január 5. - 13:01

    Ha majd minden fontosabb animéből felhoztam a lemaradásom, utána azért belenézek ebbe is.

  4. 2010. január 5. - 15:35

    egy belenézés nem a világ vége, de csak az 1. részt szedd le, hogy ne kelljen mit megbánni 🙂

  5. 2010. január 6. - 13:42

    Mostanában úgy szoktam, csak a nagyon jókat hagyom aztán gépen, hogy kiírjam DVDre.

  6. 2010. január 6. - 17:15

    én kiírom mindet, amit láttam
    megőrzöm az utókornak 😀

  7. 2010. január 7. - 13:12

    Régen én is így tettem, most már alig van hely a DVDknek. Kéne új szekrény, meg vinyó is, így mindenhol lenne hely. 🙂

  8. 2010. január 7. - 23:33

    nekem 226gb-s partíción csak anime-van + kiirva 57db 4,5G-s dvd (256,5GB) 🙂

  9. 2010. január 8. - 12:51

    Én még nem számoltam meg hány DVDm van, de szerintem 7 év alatt sok összegyűlt. Nekünk 200 gigás a vinyónk, abból 10 giga a C ahol nincs hely. D-n főleg a tesóm programjai, sulis cuccai, filmjei, zenéi vannak. Nekem animékre van 45 giga helyem . D-n egyébként most csak 1 giga szabad hely van.

  10. 2010. január 8. - 15:20

    összeszámolod? kíváncsi vagyok rá 🙂
    habár nekem 1 dvd-n 1-3 anime is előfordul 😉

  11. 2010. január 9. - 12:52

    Sokáig tartana, ahhoz mindet le kéne pakolnom , de mindjárt megnézem, tesóm úgyis kéri a gépet.
    Nekem is mindegyik DVD tele van. Persze van amikor animék mellé írtam ki képeket, zenéket, meg filmet is.

  12. 2010. január 9. - 14:11

    én csak anime-t írtam ki az animedvd-re 🙂

  13. 2010. január 10. - 14:14

    Nálunk vegyes. Nem akartam, hogy kárba vesszen a maradék hely. 🙂 Mailben leírtam mennyi van.

  14. 2010. január 10. - 19:24

    Juj van 1 pár 😉
    én úgy zsúfoltam az animéket, hogy nagyábból kitegyenek egy dvd-t.

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

