Kezdőlap > honlap, rólam > Blogger-díj (febr.25.)

Blogger-díj (febr.25.)

Kreatív Blogger-díj.

Ööö most hallok róla először :S

Szabályok:
A. Meg kell köszönni a díjat annak, aki küldte.
B. A logót ki kell tenni a blogba.
C. Be kell linkelni azt, akitől kaptuk.
D. Írni kell magunkról 7 dolgot.
E. Tovább kell adni a díjat másik hét bloggernek.
————————————————————————————————

A., Köszi szépen Elhaym a díjat… meglepett hogy átvehettem! ^^
Habár filózok rajta mi tetszhetett a blogon, hogy ily módon meghatotta pici szívedet, de hát köszi. ^^

D.,

  1. Egyedülállónak mondható, kuckolónak állítható, 22életév feletti fiú vagyok…
  2. Csak PC-s játékokkal játszok/tesztelem, keresem az élvezhető, meseszép atmoszférájú kalandokat. (általában FPS/TPS/RPG)
    Stratégia nem megy, pedig FPS-ben tudok taktikázni ^^
  3. Anime rajongásom kezdetét egyik ismerősömnek köszönhetem, ki poénból adta kölcsön dvd-n a Voices of a Distant Star (Hoshi no Koe), de azóta is az ANIME rabja vagyok.
    Szeretem az ilyen témájúakat: iskolai élet, vámpíros, thriller, ecchi, mecha, romantikus, Sci-fi, Szamurájos, dráma, CGI, akció, Harcművészet, játék, Fantasy, misztikum, Démonos, Shounen, Horror, Cyberpunk témájú animéket (keverve mégjobb).
  4. Macskáink vannak, tehát macskás a családom, de a kutyákat is bírjuk, habár néha ők nem komálnak minket.
    A macskáinkról annyit, hogy a kutya fut előle nem fordítva, és nagyon aranyosak.
  5. Imádom a zenéket. (Japán=anime, angol=rock, egyéb…)
  6. Nem tudok aludni télen normálisan… Pedig imádom a telet.
    Úgy elmennék a tenger mellé, vagy egy magas hegycsúcsra snowboard-ozni tanulni. 🙂
  7. Élet céljaim vetekszenek a ZERO-val, csak az újítás és a kedvesség lebeg előttem minden nap. (Habár ezt olykor elég könynen megtörik.)

E.,

Kotosy _ Leara _ _ _ _

A maradég 5 meg aki akar hivatkozzon rám, de előtte írjon ide HSZ-t, hogy képbe legyek. 🙂

Ha valaki játszani akar ebben a fa készítésben…

Reklámok
Kategóriák:honlap, rólam Címke: ,
  1. 2010. február 26. - 13:13

    Szívesen. Tetszenek az írásaid. Van olyan anime amire ezek alapján figyeltem fel. 🙂

  2. 2010. február 26. - 17:15

    örömmel hallom és folytatom ^^

  3. 2010. február 27. - 17:41

    Köszi előre is. 🙂

    Macskáid nagyon arik lehetnek. Mamám kutyája is megijedt a macskámtól. 🙂

  4. 2010. február 28. - 21:41

    az a szép mikor a farkasok hallgatnak 🙂

  5. 2010. március 1. - 12:45

    Farkasotok is van?

  6. 2010. március 1. - 18:53

    Én vagyok a farkas, éhes farkas…

    Amúgy nem erre céloztam.
    A macska-kutya kapcsolatról volt szó és én hasonlatnak felhoztam a bárányok-farkasok-at és a “bárányok hallgatnak” címbe belehelyeztem fordítva, me arról beszéltünk milyen félelmetesek a macskáink, hogy a kutyák is szaladnak előlük. 😀
    Ám leírhattam volna mellé a magyarázatot 😛
    Igaz…

    Ám most leltem meg a Arashi no Yoru ni-t is 😀
    Leszedtem meglesni 😛

  7. 2010. március 2. - 12:55

    Köszi, így érthető. 🙂

  8. 2010. március 3. - 14:24

    egyből gondoltam ^^

  9. 2010. május 3. - 10:18

    Áh köszi. 🙂 Micsoda megtiszteltetés. Azt hiszem lassan írnom kéne valami postot a blogra. 🙂

  10. 2010. május 6. - 13:44

    most nem azért, de egy kicsit elkéstél ezzel 😛
    (látod mikori a bejegyzés? 🙂 )

    • 2010. május 7. - 11:04

      Jobb későn mint soha. 🙂 Most vettem észre, mert régen jártam itt. Ez van. 🙂

      • 2010. május 7. - 17:52

        Tudtommal küldött egy értesítőt is anno, vagy nem?
        no se baj 🙂 a lényeg, hogy megláttad 😀

  11. 2010. május 7. - 18:42

    Nem tudom, hogy hova jönnek ezek az értesítők… 😛 Eddig még nem vettem a fáradságot arra hogy behatóan megismerkedjek a wordpressel 🙂

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

