Kezdőlap > anime, Clannad After Story, leírásaim > Clannad ~After Story~ (ápr.22.)

Clannad ~After Story~ (ápr.22.)

Clannad ~After Story~
[AniDB] [ANN] [AA] [Wiki]

Story: Egy élet történetet mutat az éretségi utánról. Nagisa beteges még mindig, s Tomoya az életét végig mellette szándékozza élni.

Elárultam? Sztm nem, aki nézte az első évadot rájöhet, hogy összeházasodnak és gyermekük születik.

A sötét színes táj és a érzéki vonalakkal festett környezet is megvalósul előttünk, ahogy nézzük és átéljük a történetet.

Az “ÚJ” világ kezdetét szemmel követhetjuk egy apa sorsában.
A mellék robotos szál is bekapcolódik, így megtudjuk a végére mi köze van az animéhez. Végre.🙂

Lányok! Zsebkendőt a kézbe!!!!! És töröl… tovább néz.🙂

A 2 special (25., 26.) rész a végén nagyon szép hangulatot ad, mert felfrissítve a teljes Clannad story-t előttünk.🙂

The END :9

Értékelésem: 10/10

Szereplők:

  • Tomoya Okazaki
  • Nagisa Furukawa
  • Kyou Fujibayashi
  • Kotomi Ichinose
  • Tomoyo Sakagami
  • Yusuke Yoshino
  • Akio Furukawa
  • Sanae Furukawa
  • Yukine Miyazawa
  • Ryou Fujibayashi
  • Misae Sagara
  • Mei Sunohara
  • Kouko Ibuki
  • Fuko Ibuki
  • Atsuko Okazaki
  • Rie Nishina
  • Kazuto Miyazawa
  • Button
Kategóriák:anime, Clannad After Story, leírásaim Címke:
  1. 2010. április 23. - 12:37

    Olvastam ebből pár spoilert azóta én is megakarom nézni.

  2. 2010. április 23. - 15:00

    én első résztől kezdve néztem, de sokat késtek a feliratok. pl tegnap jött ki az utsó rész felirata…

  3. 2010. április 24. - 14:09

    Grafika alapján azt hittem valami kislányos sorozat, ezért nem néztem akkor amikor kezdték.

  4. 2010. április 24. - 14:41

    ahogy észrevehetted én kislányosat nem nézek végig..
    legalább is azt meremállítani eddig nem néztem Slayers-t, meg hasonlókat😀
    a Shangri-la-t is droppoltam😛
    meg akkoriban mondtam/írtam is milyen jó iskolás anime😛

  5. 2010. április 25. - 18:24

    Slayers nekem pozitív csalódás volt. Eleinte azt is komolytalannak hittem. Aztán egy izgalmas, fantasy anime lett belőle.

  6. 2010. április 26. - 12:38

    Én nem néztem folyamatosan a Slayers-t az tény. A tv előtt senagyon vagyok, így nem tudom mi van a story háttérében.

    Az Inuyasha-t elkezdtem még anno, de az se igazán tetszett, csak hugom nyaggat az új részek/movie-k miadt mindig azóta is.😛

  7. 2010. április 26. - 14:55

    Slayers: Sztori olyan mint a legtöbb fantasy animében. Rpg szerű , izgalmas csatákkal fűszerezve.

    Inuyasha: első sorozatot tele tették unalmas fillerekkel, 2. szerencsére már jobb és pörgősebb lett.

    De az FMA2-t jobban ajánlom neked.

  8. 2010. április 26. - 16:51

    FMA2 még mindig csak tervben van.😛

  9. 2010. április 30. - 13:20

    Ez nagyon szép sorozat volt^^. Persze az első sorozattal együtt😀.

  10. 2010. április 30. - 17:52

    Így igaz.😀

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

