Kezdőlap > games, Prince of Persia, TRAILERS > Prince of Persia: The Forgotten Sands intro (feliratos)

Prince of Persia: The Forgotten Sands intro (feliratos)

PC még később jelenik meg : ‘ ((((
,de csak most találtam feliratos trailer-t így meg is osztom a blogolókkal…

Kategóriák:games, Prince of Persia, TRAILERS Címke:
  1. 2010. május 22. - 19:11

    Anyukám mostanában csak erről beszél.🙂

  2. 2010. május 22. - 19:26

    akinek van konzolja az már tudja játszani 18-ától..
    pc-seknek van még Júniusig idejük😦

    anyukád nagyod szerencsés!!!!!😀
    mit nem adnék most egy konzolért ^^

    nagy PoP rajongó?😀
    comodore64?😀

  3. 2010. május 23. - 23:59

    Jó a grafika….

  4. 2010. május 24. - 01:17

    a játék is jó lehet xd

  5. 2010. május 24. - 13:30

    “akinek van konzolja az már tudja játszani 18-ától..”

    Sajnos még nem, várnunk kell amíg lemegy az ára. Majd egy év múlva.😦

    “nagy PoP rajongó? :D”

    Régebben látta az egyik játék demóját. Videókártyához járt ingyen, sokat sajnos nem tudtunk vele játszani, mert szaggatott a gépen. De anyukámnak tetszett, szereti a kalandjátékokat.

  6. 2010. május 24. - 17:27

    Imádom a POP játékokat.🙂 Ez is nagyon várós. A filmet is meg kéne nézni… hmmm. Köszi hogy eszembe juttattad egy ideje már megfeledkeztem róla.🙂

  7. 2010. május 24. - 21:29

    Én nem vagyok rajongó csak érdekes jó témának tartom az egészet….Engem sok minden érdekell.
    De én igazából Star Wars rajongó vagyok.De emellett még nagyon sok minden más téma érdekell.
    Imádom a Tőrténelmi dolgokat,imádom a Mítoszokat,Legendákat,keresem és szeretem a kalandokat.Bírom az ilyesmit.De érdekell a Filozófia is,Politika is,meg a Társadalmi ügyek is.Engem minden érdekell,csak az építkezés meg a főzés nem…..Ja meg a matek sem hozzátéve.

  8. 2010. május 24. - 21:30

    De minden más témában érdekellt fickó vagyok….

  9. 2010. május 25. - 00:39

    Elhaym:
    a nagy titok az, hogy minden DEMO szaggat🙂 a teljes játék nem szokott🙂

    kotosy:
    erről megfeletkezni? … nem lehet!😀

    Darth Wador:
    az a baj, ha nem érdekeli az embert semmi… me akkor feladja az életét bármié/bármikor.

  10. 2010. május 25. - 13:15

    “a nagy titok az, hogy minden DEMO szaggat🙂 a teljes játék nem szokott :)”

    Amilyen béna gépünk van, nálunk manapság minden szaggat rajta. Net is sokszor megszakad.😦

  11. 2010. május 26. - 15:43

    mondtad, terveztek új gépet.. haladás van azóta?

  12. 2010. május 26. - 15:48

    Nincs, ahhoz előbb mindenkinek munkát kéne találni a családban. Bár net akkor sem lesz jobb, mondták nem terveznek fejlesztést Csepelen.

  13. 2010. május 27. - 23:25

    Hát pedig amúgy én is bármikór feladnám az életem,még ettől függetlenűl is hogy sokminden érdekell.De ha az életem meg egy sívár vacak.Akkór meg tök fölösleges.De amúgy én harcolok,nam az a fajta fickó vagyok aki csak úgy felad valamit amég még nincs veszve minden.Azért próbálnék reménykedni benne,hogy lessz még ennél jobb is,még akkór is ha most minden szarúl megy.Majd feladom 40 évesen,akkór már biztosan késő lessz.De még csak 23 vagyok,még nincs minden veszve.Csak most jelenleg minden úgy nézki.

  14. 2010. május 27. - 23:26

    Jaj,bár rendbe jönne az életem?….

  15. 2010. május 28. - 00:24

    ez általában a környezetedtől (kürölötted lévő emberektől) függ…
    szóval bármi megtörténhet…🙂
    jó vagy rossz… fel kell készülni valahogy rá.
    akár mindenre rákérdezel módon is, me így több tapasztalatod lesz, mégha ugyanarra 3.-jára kérdezel is rá… vagy a válasz fogalmazódik át vagy te felismered benne a turpisságot / valódi jelentését.

  16. 2010. május 28. - 15:21

    Sok rossz után valamikor csak jön jó is.

  17. 2010. július 2. - 09:50

    Kipróbáltam. Iszonyú szar. Közelébe sincs a trilógiának…😀

  18. 2010. július 2. - 18:28

    én nekem tetszik, de a sands of time-hoz vön köze, nem a trilogia-hoz…

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

