Kezdőlap > Angel Beats!, anime, Kobato > dráma bomba (jun.2.)

dráma bomba (jun.2.)

Neki ültem a Kobato-nak és az Angel Beats! -nek.

Elég ha annyit mondok, hogy a vígjáték átment valamelyest drámába és csodálatos befejezés érzese adrenalinként repített az éjjszakába…

Minekinek ajánlom!

Megemésztem, és majd…tán holnap leírom a véleményt is eme két műről, de hát csak pozitívumokon fokog lovagolni írás közben.🙂

—————
UI.: Sok kedvcsináló anime mostanság nem jelenik meg… és már helyem sincs újakat szedni… így várok a meglévőkhöz feliratokat!🙂

^^ ^^ ^^

Kategóriák:Angel Beats!, anime, Kobato Címke:
  1. 2010. július 2. - 16:40

    Várom majd a véleményedet. Egy ideje én sem néztem animéket, be kéne fejeznem a régieket, hogy legyen hely a Kuroshitsuji 2nek.

  2. 2010. július 2. - 18:29

    ilyen melegbe dögleni sincs kedvem… elnapolom😛

  3. 2010. július 4. - 14:23

    Nálunk sem jobb a helyzet, olvasni is alig tudok ilyen melegben.

  4. 2010. július 4. - 21:37

    nem volt netem ,és épp hogy csak feltettem tegnap a 2 postot és elment utánna, de azóta most jött meg meginn a net jóól😛

  5. 2010. július 6. - 14:55

    Vihar miatt nem volt net?

  6. 2010. július 7. - 00:44

    gondolom igen :A

  7. 2010. július 8. - 14:42

    Jobb ha net nincs mintha a ház sérülne meg a viharban.

  8. 2010. július 8. - 20:22

    ez biztosan úgy igaz, ahogy írtad!
    🙂

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

