Kezdőlap > anime, honlap, rólam > átidőzítés kérdés

átidőzítés kérdés

Felcsappant bennem egy ötlet, s ezért szavazásra ítéltetem!!!

Először is:
Kedves funsub oldalak/csoportok!
Remélem nem baj ha átidőzített felirataitokat mások szórakoztatása érdekében megosztom az általam megnézett videóhoz időzítve, így hirdetve oldalaitokat/ fordításaitok pontosságát!🙂
Ezzel nem célom fizetésre bírni másokat, s egyéb hülyeségekre sem késnyszerítek senkit!!!
Válaszataitokat szivesen fogadom, vagy olvasom hsz-oknál.

persze ez az én időmet rabolja el, s nem kényszerítem magamra az animék megnézését!  :D ez így vicces, de ha belegondolsz okos írás ^^

———————————————————————–

és most szavazésra itéltetem, hogy legyen-e feltöltésem egyes animéknél más kódolású videókhoz való felirat átidőzítésre.
Szóval van-e olyan akinek jól jönne???
(ez általában annyit tesz, hogy reklámot (9-10sec) vagy kisebb eltérési kódolást (10-70 századsec) eltérést orvosoltam, és Tahoma betűtipus, betűméret 30pt a általában 480P-s videókhoz… a nézetvideők általam kiválasztott mérete 110-220mega közt vannak)

a szavazás 1hónapig él mától…

Ep1-es animés bejegyzésemnél, ha jól tom nem a kezdetektől fogva, de van ott leírásom ,hogy miből van kiszedve a részhez kép, s ahoz van feliratátidőzítésem is!
Naruto Shippuden-ből és a Bleach-ből is már a [DB-BR] -t lesem!
A többi animét, amit láttam a listámból megkérdezheted mit lestem, de a EurekaSeven-hez, 07Ghost-hoz már réges rég feltettem 1 próbát, s most jött az ötlet célszerüen! Ha kell…

Így godoltam közzétennihttps://kokomi8813.wordpress.com/atidoziteseim/

Kategóriák:anime, honlap, rólam Címke: ,
  1. 2010. november 7. - 18:22

    ha befut valahogy még 7 szavazat azt megköszönném…🙂
    KÖSZ
    hát nem sok anime rajngó nézi ezt a blogot, de remélhetőleg majd észre veszik😀

  2. 2010. november 8. - 16:48

    Én is remélem.

  3. 2010. november 15. - 15:03

    A szavazatot MOST lezártam…

    szóval nem kell…
    ,ha nem kellenek olyen KÓDOLÁSÚ videókhoz… ez van
    ,ha valakinek kéne nyugottan írja meg, én meg eszközölöm… azt

    Ennyit tehetek…
    feltöltöm mindig azt az anime feliratot, amit pont végignéztem, s 1szavam se lehet :S

  4. 2010. november 19. - 16:03

    Szavazást, hogyan lehet lezárni?

    • 2010. november 19. - 20:03

      öööö
      elmész a lezárandó szavazásod bejegyzéséhez pl és ott a szavazés (Add Poll) jelére kattintasz ahol van a képfeltöltés is
      bejön 1 alak, ahol látod a szavazatokat, s a kívánt szavazatot le tudod zárni, ha ráálsz egérrel és a “becsuk”-ra kattintasz (a törléstől jobbra fekszik).🙂

      persze az “open”-el megtudod nyitni meginn

  5. 2010. november 20. - 19:30

    Köszi.🙂

  1. No trackbacks yet.

Vélemény, hozzászólás?

